Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ
#9
(02-10-2010, 10:05 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Μα αν μπει ιδιωτης και παρει την ΕΘΕΛ (υποθετικα μιλαμε παντα) θα ειναι εταιρεια και οχι καρναβαλια Αστικα ΚΤΕΛ. Τι χρειαζονται τα λεωφορεια απο καποια ωρα και μετα??? Με εξαιρεση Παρασκευη-Σαββατο.


Να εισαι σιγουρος (και στο λεω γιατι γνωριζω) ο ιδιωτης (τυπου arriva) δεν ενδιαφερεται για ολο το συγκοινωνιακο κομματι αλλα για τις πιο επικερδεις γραμμες (πχ. αεροδρομιο, κορμους). Τις υπολοιπες, ειτε θα κανει καποια συμφωνια να μην τις αναλαβει και αν τις αναλαβει, η ποιοτητα των υπηρεσιων θα ειναι.....αθλια. Τα καρναβαλια ΚΤΕΛ που λες, υπαρχουν και λειτουργουν κατα αυτον τον τροπο γιατι τους κανουν.... πλατες.... καποιοι (επιχορηγουνται και δεν κανουν τα μισα απο αυτα που πρεπει). Μην ξεχνας οτι το 1977 ο Καραμανλης (ο γερος) κατηργησε τα εναπομεινοντα ΚΤΕΛ της αττικης, σε μια νυχτα γιατι οι ''κυριοι'' ιδιοκτητες απαιτουσαν, αφου ειχαν βγαλει αρκετα χρηματα απο τα 25ετιας σαραβαλα τους (στην πλειοψηφια), να τους χρηματοδοτησει-επιχορηγησει και την αντικατασταση των οχηματων. Τα λεωφορεια, οπως πολυ σωστα ανεφερε ο συμφορουμιτης Giannis, κυκλοφορουν μεχρι αργα το βραδυ για να εξυπηρετουν και αδυναμες (οικονομικα) ομαδες ανθρωπων, εξαλλου ο ρολος της ΕΘΕΛ ειναι και κοινωνικος, δεν ειναι επιχειρηματικος οπως θελει να περασει στο κοινο ο κ.Παπακωνσταντινου (ο τσαροςTongue).


(02-10-2010, 11:32 AM)Giannis Έγραψε: ...... Αν δεν δημιουργηθεί κάποιος σοβαρός εποπτικός οργανισμός μας βλέπω σύντομα να αναπολούμε την ΕΘΕΛ...... Μην ξεχνάς ότι η Αθήνα έχει 4 εκατομμύρια πληθυσμό και υπάρχει κόσμος που δουλεύει ως αργά...... Την τιμή των εισιτηρίων θα πρέπει να την συγκρίνουμε με χώρες με παρόμοιους μισθούς πχ Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία.


Εχεις δει πολλους ''σοβαρους'' εποπτικους οργανισμους στην Ελλαδα να λειτουργουν σωστα?Sleepy Εχει 4 εκατομμυρια κοσμο που δεν εξυπηρετουνται σωστα και οι ευθυνες δεν ειναι στο προσωπικο κινησης (στην πλειοψηφια) αλλα στον προγραμματισμο που γινεται απο τα ''μεγαλα'' κεφαλια που φερουν την ευθυνη, για την οικονομικη (και λειτουργικη) καταντια της ΕΘΕΛ και πολλων αλλων οργανισμων. Η τιμη των εισητηριων ειναι η πιο χαμηλη στην Ευρωπη, με βασικο αντικτυπο την ποιοτητα των υπηρεσιων.... το ερωτημα ειναι, αντεχει να παρει πανω του ο κοσμος μια αυξηση εισητηριων (σε μια δυσκολη περιοδος) που να βελτιωσει σημαντικα (αν βελτιωσει) τις υπηρεσιες που του παρεχονται?........ μπορουν ολοι?
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: tro-ma-ktiko: Πώς μπήκε η θηλιά στον λαιμό της ΕΘΕΛ - από B10M-SB756 - 02-10-2010, 07:11 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)