02-10-2010, 11:32 AM
Ο ιδιώτης πρώτα απ' όλα θα κοιτάξει να έχει το μεγαλύτερο κέρδος με τα ελάχιστα έξοδα. Αν δεν δημιουργηθεί κάποιος σοβαρός εποπτικός οργανισμός μας βλέπω σύντομα να αναπολούμε την ΕΘΕΛ.
Τα λεωφορεία είναι απαραίτητα και το βράδυ, ίσα-ίσα που στην Αθήνα υπάρχουν ελάχιστες νυχτερινές γραμμές. Μην ξεχνάς ότι η Αθήνα έχει 4 εκατομμύρια πληθυσμό και υπάρχει κόσμος που δουλεύει ως αργά.
Την τιμή των εισιτηρίων θα πρέπει να την συγκρίνουμε με χώρες με παρόμοιους μισθούς πχ Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία.
Τα λεωφορεία είναι απαραίτητα και το βράδυ, ίσα-ίσα που στην Αθήνα υπάρχουν ελάχιστες νυχτερινές γραμμές. Μην ξεχνάς ότι η Αθήνα έχει 4 εκατομμύρια πληθυσμό και υπάρχει κόσμος που δουλεύει ως αργά.
Την τιμή των εισιτηρίων θα πρέπει να την συγκρίνουμε με χώρες με παρόμοιους μισθούς πχ Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία.