Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#43
(26-08-2019, 09:42 PM)nikos1991 Έγραψε: Παπάτζες... Το 232 ξεκινούσε από Υμηττό και έφτανε στην παλιά αφετηρία 218-232 στην Ακτή Βασιλειάδη (σημερινή αφετηρία Χ96) Διοικητικά το λες Δραπετσώνα.
Το 125 ένωνε Νομισματοκοπείο - Μεσόγεια (Λ. Λαυρίου κατά κύριο λόγο) με Βάρκιζα. Ελληνικό δεν πήγε ποτέ.

- Σωστός ! - και για να συμπληρώσουμε την ιστορία των γραμμών , Μετά την μεγάλη αναδιάρθρωση που έγινε επί "ΕΑΣ" το "μακρυνό" 1981 , Για μεν το "232" που ήταν τότε ταξινομημένο στην γραμμή "152 [παλιά αρίθμηση] Αθήνα - Πλατ. Χαραυγής (Υμηττού)" ,  καταργήθηκε πριν καλά καλά κυκλοφορήσει με την νέα του αρίθμηση, γιατί βάσει της τότε αναδιάρθρωσης για την περιοχή του Υμηττού οι αρμόδιοι αποφάσισαν να υπάρξει συνέχεια  μόνο της γραμμής "152 [παλ. αριθμ] / 202 - [νέα αριθμ.] Αθ. Υμηττός Άν. Χαραυγη΄"  και έτσι ο αριθμός 232 έμεινε κενός προκειμένου στο μέλλον να δοθεί στο σημερινό μας "232" .
- Για δε το "125" την ίδια περίοδο ταξινομήθηκε από την γραμμή που ανήκε "44 [Παλ. Αρίθμηση] "Αθ. Παιανία -Αλίανθος" της δόθηκε ο αριθμός "125" , που πάντοτε ανήκε στα κυκλώματα "Θησείου  - 2ο κτελ" ,  και ποτέ δεν υπήρξε γραμμή του παλιού 6ου κτελ, - Αυτά τα λίγα για την "αρχαία ιστορία".
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από panage_1970 - 27-08-2019, 11:07 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)