19-07-2019, 03:05 AM
(19-07-2019, 02:12 AM)amoran Έγραψε: Η τεράστια αλλαγή από πέρυσι είναι πως η τηλεματική πλέον αναγράφει τα πραγματικά δρομολόγια και όχι αυτά που ήταν στη φαντασία κάποιων στον ΟΑΣΑ. Οπότε μπορεί π.χ. το επόμενο δρομολόγιο μιας γραμμής να είναι σε... μιάμιση ώρα, αλλά τουλάχιστον το ξέρεις από πριν. Οι συχνότητες από όσα βλέπω είναι γενικά μία από τα ίδια, δηλαδή χάλια μαύρα.Όσον αφορά την περιοχή μου Ηλιούπολη η συχνότητα είναι σαφώς χειρότερη απο πέρυσι..θυμάμαι πριν μερικά χρόνια σε Θ1 και το 237 με 5 οχήματα στην αιχμή τώρα που μετα βιας έχει 3 ενώ κάποιες μέρες μένει ακόμα και με 2 μέχρι τις 11-12 το πρωί. Το ίδιο και οι παρεμφερείς γραμμές τριγύρω, βλεπε 140 που κάποιες μέρες έχει δρομολόγια ανα μια ώρα ενώ επι Ελληνικού είχε πλήρη δρομολόγηση.
Και αν πάμε σε υπόλοιπες γραμμές το Α2 το χουν ξεφτιλίσει για καλοκαίρι που κανονικά είχε ανα 10’ στο Θ1. Το Α1 πάντα είχε νταλίκες απο Ράλλη καλοκαίρι και τώρα στοιβάζεσαι στο ιρις.
Το μόνο καλό σε σχέση με πέρυσι είναι ότι φαίνεται να έχουν αποκατασταθεί τα προβλήματα με τον κλιματισμό στις γραμμές της Ράλλη και δεν βλέπουμε τις τραγικές περιπτώσεις με τις βασικές γραμμές να μην μπορούν να βγάλουν νταλίκες ή να δανείζονται απο άλλα αμ/σια.
Σε γενικές γραμμές η δρομολόγηση κάθε χρόνο και μειωπνεται. Το Μπραχάμι αδυνατεί να βγάλει τόσες γραμμές, η Ανθούσα έχει δώσει αρκετές και τα βγάζει κάπως πέρα και η Ράλλη σασφώς βελτιωμένη απο πέρυσι αλλά με αρκετές ελλείψεις ακόμα.
Ας ευελπιστούμε μέσα στην επόμενη 2ετιια-3ετία να γίνουν προσλήψεις οδηγών και προμήθεια λεωφορείων μήπως αρχίσει και αποκτήσει η συγκοινωνία μια είδους αξιοπιστία.