Οι περισσότερες γραμμές υπάρχουν και σήμερα, αλλά έχουν γίνει τοπικές.
Για τις περιοχές που λες ήταν:
602 Αθήνα - Καλογρέζα
604 Αθήνα - Μεταμόρφωση
605 Αθήνα - Περισσός
606 Αθήνα - Νέα Ιωνία
724 Αθήνα - Θρακομακεδόνες
Έχεις δίκιο... για εμένα, πέραν των 230 και 405, ήταν ταυτισμένα με τις περιοχές που σήμερα κυκλοφορούν τα Renault Agora. Και η γραμμή που τα χρησιμοποιούσα ή τα έβλεπα πιο πολύ ήταν η 502 (Αθήνα - Κάτω Πεύκη), που περνούσε πιο κοντά στο σπίτι μου από την 514. Μετά αυτά που έμειναν στον Άγιο Δημήτριο ήταν λίγα, και οι περιοχές που εξυπηρετεί μου ήταν άγνωστες όσον αφορά τα λεωφορεία. Να καταλάβεις ότι μέχρι να γίνει το leoforeia.gr αγνοούσα παντελώς την ύπαρξη του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.
Πάντως θυμάμαι σκηνές από την ταινία "Κλεφτρόνι και Τζέντλεμαν" με τον Στάθη Ψάλτη, που κυρίως είναι γυρισμένη σε περιοχές που εξυπηρετεί το Α/Σ Αγ. Δημητρίου, και φαίνονται Balkancar σε κάποια πλάνα.
Για τις περιοχές που λες ήταν:
602 Αθήνα - Καλογρέζα
604 Αθήνα - Μεταμόρφωση
605 Αθήνα - Περισσός
606 Αθήνα - Νέα Ιωνία
724 Αθήνα - Θρακομακεδόνες
(27-09-2010, 03:33 PM)abc Έγραψε: Πώς φαίνεται ότι είσαι των ΒΠ. Για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από όσο πέρασαν στο Α/Σ Άνω Λιοσίων είχαν όλες τις γραμμές του Α/Σ Μπραχαμίου (πχ 134/135/136/137 κ.α.)
Έχεις δίκιο... για εμένα, πέραν των 230 και 405, ήταν ταυτισμένα με τις περιοχές που σήμερα κυκλοφορούν τα Renault Agora. Και η γραμμή που τα χρησιμοποιούσα ή τα έβλεπα πιο πολύ ήταν η 502 (Αθήνα - Κάτω Πεύκη), που περνούσε πιο κοντά στο σπίτι μου από την 514. Μετά αυτά που έμειναν στον Άγιο Δημήτριο ήταν λίγα, και οι περιοχές που εξυπηρετεί μου ήταν άγνωστες όσον αφορά τα λεωφορεία. Να καταλάβεις ότι μέχρι να γίνει το leoforeia.gr αγνοούσα παντελώς την ύπαρξη του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.
Πάντως θυμάμαι σκηνές από την ταινία "Κλεφτρόνι και Τζέντλεμαν" με τον Στάθη Ψάλτη, που κυρίως είναι γυρισμένη σε περιοχές που εξυπηρετεί το Α/Σ Αγ. Δημητρίου, και φαίνονται Balkancar σε κάποια πλάνα.