11-07-2019, 09:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-07-2019, 09:13 AM από NightLine. Edited 1 time in total.)
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω τόσο καιρό, είναι πως μερικές γραμμές επιλέχθηκαν να είναι και νυχτερινές (ή όσες είναι αποκλειστικά νυχτερινές)....με ποιο κριτήριο;
Του αεροδρομίου ΟΚ, είναι προφανές. Το 11 ΟΚ, το Παγκράτι αλλά και η Πατησίων έχει ζωή τα μεσάνυχτα. Το 040 έχει το κέντρο, την Καλλιθέα και τον Πειραιά που έχουν νυχτερινή ζωή. Αλλά τι γίνεται με την 500 που απλώς αντικαθιστά τον ΗΣΑΠ που διέρχεται από κυρίως από κενούς δρόμους τη νύχτα (Αχαρνών και Ηρακλείου που είναι οι 2 βασικοί δρόμοι του 500 είναι κενοί, ειδικά η Ηρακλείου) φυσικά δε με χαλάει η ύπαρξη του 500...κάθε άλλο, αφού είναι από τις ελάχιστες νυχτερινές γραμμές...αλλά μου φαίνεται λίγο άκυρο σαν επιλογή. Πιο λογικό θα μου φαινόταν να είναι 24ωρο το 608 (από Γαλάτσι μέχρι Ζωγράφου, όχι μόνο προς Ζωγράφου όπως κάθε Σάββατο) ας πούμε, γιατί και το Γαλάτσι, και του Ζωγράφου, και η Πατησίων από όπου διέρχεται είναι μέρη που δεν είναι νέκρα τη νύχτα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω στην περίπτωση του 608 (έστω τα Σάββατα) είναι γιατί το Γαλάτσι μένει στην απ'έξω και εξυπηρετείται μόνο η περιοχή του Ζωγράφου. Ακόμα και καθημερινή να περάσεις από Γαλάτσι αργά τη νύχτα θα δεις κόσμο.
Η Αλεξάνδρας που είπε κάποιος πιο πάνω, έχει σίγουρα περισσότερο κόσμο από την Ηρακλείου (που τα μεσάνυχτα δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί ανοικτό εκτός από 2 κοντά στον Προαστιακό Ηρακλείου και το B...Eat χαμηλά στον Άγιο Αντώνιο) που διέρχεται το 500. Έχω περπατήσει Ηρακλείου μετά τα μεσάνυχτα και ήμουν εντελώς μόνος, ενώ στην Αλεξάνδρας έβλεπα μερικούς περαστικούς και στους Αμπελοκήπους αλλά και προς το Πεδίον του Άρεως.
Του αεροδρομίου ΟΚ, είναι προφανές. Το 11 ΟΚ, το Παγκράτι αλλά και η Πατησίων έχει ζωή τα μεσάνυχτα. Το 040 έχει το κέντρο, την Καλλιθέα και τον Πειραιά που έχουν νυχτερινή ζωή. Αλλά τι γίνεται με την 500 που απλώς αντικαθιστά τον ΗΣΑΠ που διέρχεται από κυρίως από κενούς δρόμους τη νύχτα (Αχαρνών και Ηρακλείου που είναι οι 2 βασικοί δρόμοι του 500 είναι κενοί, ειδικά η Ηρακλείου) φυσικά δε με χαλάει η ύπαρξη του 500...κάθε άλλο, αφού είναι από τις ελάχιστες νυχτερινές γραμμές...αλλά μου φαίνεται λίγο άκυρο σαν επιλογή. Πιο λογικό θα μου φαινόταν να είναι 24ωρο το 608 (από Γαλάτσι μέχρι Ζωγράφου, όχι μόνο προς Ζωγράφου όπως κάθε Σάββατο) ας πούμε, γιατί και το Γαλάτσι, και του Ζωγράφου, και η Πατησίων από όπου διέρχεται είναι μέρη που δεν είναι νέκρα τη νύχτα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω στην περίπτωση του 608 (έστω τα Σάββατα) είναι γιατί το Γαλάτσι μένει στην απ'έξω και εξυπηρετείται μόνο η περιοχή του Ζωγράφου. Ακόμα και καθημερινή να περάσεις από Γαλάτσι αργά τη νύχτα θα δεις κόσμο.
Η Αλεξάνδρας που είπε κάποιος πιο πάνω, έχει σίγουρα περισσότερο κόσμο από την Ηρακλείου (που τα μεσάνυχτα δεν υπάρχει ούτε ένα μαγαζί ανοικτό εκτός από 2 κοντά στον Προαστιακό Ηρακλείου και το B...Eat χαμηλά στον Άγιο Αντώνιο) που διέρχεται το 500. Έχω περπατήσει Ηρακλείου μετά τα μεσάνυχτα και ήμουν εντελώς μόνος, ενώ στην Αλεξάνδρας έβλεπα μερικούς περαστικούς και στους Αμπελοκήπους αλλά και προς το Πεδίον του Άρεως.