28-09-2010, 11:27 AM
Ο Δήμος Χαϊδαρίου, όπως και η γειτονική (σχετικά) Νίκαια, χρησιμοποίησαν σε δύο περιόδους Ikarus 260 της Ε.ΘΕ.Λ.
Η πρώτη φορά ήταν τέλη της δεκαετίας του '90/αρχές '00, και όσο ο τύπος κυκλοφορούσε κανονικά και με την Ε.ΘΕ.Λ.. Εκείνα είχαν χρωματισμό ίδιο περίπου με τα ανακαινισμένα της Ε.ΘΕ.Λ. (γκρι ποδιά, λευκό αμάξωμα, λεπτή μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα), με την διαφορά ότι το μπλε ήταν λίγο πιο σκούρο και από κάτω υπήρχε και μία κίτρινη λωρίδα ίδιου πλάτους.
Η δεύτερη φορά ήταν πιο πρόσφατα (2006), με δύο λεωφορεία βαμμένα απλά λευκό με γκρι ποδιά και την επιγραφή "ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ", όπως είναι σήμερα και τα δύο Van Hool.
Τα μικρά λεωφορεία της ΕΛΒΟ όντως δεν ήταν και ό,τι το καλλίτερο, σαφώς κατώτερα από την "Βεργίνα" που κι αυτή είναι απλά κάτι το αξιοπρεπές χωρίς πολλά-πολλά. Παρότι ξεκίνησαν σε πολλούς Δήμους (Πεύκη, Πειραιάς, Χαϊδάρι, Ραφήνα, Χαλάνδρι κ.ά.) σήμερα έχουν εξαφανιστεί.
Η πρώτη φορά ήταν τέλη της δεκαετίας του '90/αρχές '00, και όσο ο τύπος κυκλοφορούσε κανονικά και με την Ε.ΘΕ.Λ.. Εκείνα είχαν χρωματισμό ίδιο περίπου με τα ανακαινισμένα της Ε.ΘΕ.Λ. (γκρι ποδιά, λευκό αμάξωμα, λεπτή μπλε λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα), με την διαφορά ότι το μπλε ήταν λίγο πιο σκούρο και από κάτω υπήρχε και μία κίτρινη λωρίδα ίδιου πλάτους.
Η δεύτερη φορά ήταν πιο πρόσφατα (2006), με δύο λεωφορεία βαμμένα απλά λευκό με γκρι ποδιά και την επιγραφή "ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ", όπως είναι σήμερα και τα δύο Van Hool.
Τα μικρά λεωφορεία της ΕΛΒΟ όντως δεν ήταν και ό,τι το καλλίτερο, σαφώς κατώτερα από την "Βεργίνα" που κι αυτή είναι απλά κάτι το αξιοπρεπές χωρίς πολλά-πολλά. Παρότι ξεκίνησαν σε πολλούς Δήμους (Πεύκη, Πειραιάς, Χαϊδάρι, Ραφήνα, Χαλάνδρι κ.ά.) σήμερα έχουν εξαφανιστεί.