22-09-2010, 01:01 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-09-2010, 01:28 AM από B10M-SB756.)
(21-09-2010, 09:37 AM)panos81 Έγραψε: Πριν γίνει αύξηση του αριθμού των αρθρωτών με την έλευση των Volvo B7LA και MB O405GN2 ΕΛΒΟ, ήταν μοιρασμένα σε Ελληνικό και Π. Ράλλη, και μετά πήγαν όλα στην Π. Ράλλη
Εγω αποσο γνωριζω (απτον συνεργατη που ημουν στην π.ραλλη και ηταν πολλα χρονια) οι Δεινοσαυροι παντα ηταν στην π.ραλλη με εξαιρεση ενα η δυο καλοκαιρια που εδιναν πολυ λιγα αυτοκινητα στο ελληνικο για τα θερινα δρομολογια.
(21-09-2010, 09:37 AM)panos81 Έγραψε: Παλαιότερα, όσο ήταν και στο Ελληνικό, τις βλέπαμε και αλλού. 450 και 550, 416, 417, αλλά και στις γραμμές "Ποσειδών" προς τις παραλίες το καλοκαίρι (Πειραιά-Βάρκιζα, Ζάππειο-Βάρκιζα και Ακαδημία-Αρτέμιδα).
Το 450 και το 550 πριν ερθουν οι καινουργιες νταλικες, παντα το δουλευε η Π.ραλλη. Ηταν κατεξοχην γραμμες των Δεινοσαυρων και ολη η δρομολογηση εβγαινε απο εκει. Οταν παρελαβε το ελληνικο τις GN τοτε εφυγε οριστικα η γραμμη, πλην μια βαρδια βραδυνη που εκανε ενα δρομολογιο στο 550 και ηταν υπηρεσιακο της ραλλη. (με Β7L)
(21-09-2010, 09:37 AM)panos81 Έγραψε: Μπορεί από τα τακτικά δρομολόγια να είχαν αποσυρθεί Σεπτέμβριο όμως διατέθηκαν κάποιες για την μεταφορά φιλάθλων του Παναθηναϊκού προς το Ο.Α.Κ.Α. για ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αυτο δεν γινοταν μονο το 2005, παντα γινοταν και ο λογος ηταν για να μην επιβαρυνονται τα υπολοιπα δρομολογια της ΕΘΕΛ με κανιβαλους δρομολογουσαν Δεινοσαυρους αποκλειστικα για τα γηπεδα.