Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προμετωπίδες λεωφορείων ΟΣΥ
(23-01-2019, 11:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι κορμοί που αρχίζουν από Α είναι από 1-17 και από 21-915 οι υπόλοιπες γραμμές κανονικά.
Κάποια τοπικά διακεντρικών γραμμών είναι στα τελευταία 400αρια, στα 36χ είναι κάποιες Ολυμπιακές Γραμμές (Χ14, Χ40 κτλ), και από το 920 και μετά αρχίζουν κάποια ακόμα τοπικά, μηνύματα όπως "Υπηρεσιακό" κτλ, και οι τέλος οι κορμοί Β, Γ, Χ και Ε.
Γραμμές με παραλλαγές είχαν συνήθως το επόμενο νούμερο (451Α-451Β = 452) ή το κοντινότερο διαθέσιμο, ενώ έκτακτες γραμμές (τύπου Χ7 κτλ) είχαν τα κενά των 0χχ.

Κάθε προσθήκη ή αλλαγή σε γραμμή απαιτεί την ενημέρωση της βάσης δεδομένων του κάθε Α/Σ, που προγραμματίζει πως εμφανίζεται σε κάθε τύπο οχήματος η αντίστοιχη γραμμή (διότι άλλο εύρος έχουν οι προμετωπίδες των Ν2 και άλλο των Ν1 για την ίδια γραμμή) και έπειτα την ενημέρωση των οχημάτων.
Οποτε στο παραδειγμα σου, σε Volvo μπορεί να εμφανιστεί οποιαδηποτε γραμμή στην προμετωπίδα του από τις αρχικές γραμμές*, ενημέρωση όμως που δεν αφορά το Α/Σ και το όχημα, πιθανώς να μην είναι περασμένη (πχ το 404 σαν Στ.Χαλάνδρι- Στ.Εθν.Άμυνας πια, ή το 734). Εν καιρώ και λόγω υπηρεσιακών αναγκών, η πλειοψηφία των εν κινήσει οχημάτων, διαθέτουν ενημερωμένες προμετωπίδες.

*Στις αρχικές γραμμές υπάρχουν και τα ξεχασμένα 650, Ε6 κτλ, όπου ηταν στον κορμό της βάσης δεδομένων όταν ξεκίνησε η αρχειοποιηση των προβαλλόμενων προορισμών/γραμμών. Το κάθε Α/Σ έκανε τις διορθώσεις-προσθήκες γραμμών στον αρχικό κορμό. Ένα κανιβαλισμενο Ν2 10ετίας πχ, μπορεί αν πατήσεις "823", να σου βγάλει "823 Αθήνα- Παλατάκι", που ήταν στο πρώτο αρχείο. Γι'αυτο και προσωρινές γραμμές ενημερώνονται συγκεκριμένα οχήματα και μόνο του Α/Σ που θα τις εξυπηρετήσει και οποίο ενισχυτικό είναι με χαρτόνι.

Τέλος, το κάθε Α/Σ επιλέγει τον τρόπο παρουσίασης προορισμού/γραμμής. Οι παλαιότεροι θυμούνται τις πλαϊνές ειδικά προμετωπίδες των Ν1 του ΑΜ ΕΛΛ που έλυνες γρίφο για να καταλάβεις τι λένε (ΤΕΡ.ΕΛ.ΑΓ.Δ), εν αντιθέσει με αυτά των ΑΜ ΑΝΘ, ή των Βεργινων και των VanHool που είχαν την ίδια δυσκολία μεν, αλλά προβάλλονταν καταννοητότερα. Σήμερα πχ, τα Ν1 του ΑΜ ΒΟΤ αναγράφουν "Συγγνώμη (πάνω) - Εκτός Υπηρεσ (κάτω), ενώ του ΑΜ ΕΛΛ κυρίως, "Συγγνώμη (μέση) / εναλλαγή, Εκτός (πάνω) Υπηρεσίας (κάτω). Πλέον, εν αντιθέσει με παλιότερα, οι διαφορές ανά Α/Σ είναι ελάχιστες.

Στα πολύ ενδιαφέροντα του MrVanhool να συμπληρώσω ότι επί εποχής χάρτινων εισιτηρίων και ακυρωτικών οι κωδικοί χρησιμοποιούνταν και για τα ακυρωτικά, οπότε το εισιτήριο έδειχνε τον σχετικό κωδικό (π.χ 953 -αν θυμάμαι καλά- για το Β5).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προμετωπίδες Λεωφορείων ΟΣΥ - από 420 Peiraias - Agia Paraskevi - 27-01-2019, 02:48 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)