21-09-2010, 09:37 AM
Πριν γίνει αύξηση του αριθμού των αρθρωτών με την έλευση των Volvo B7LA και MB O405GN2 ΕΛΒΟ, ήταν μοιρασμένα σε Ελληνικό και Π. Ράλλη, και μετά πήγαν όλα στην Π. Ράλλη όπου αποτέλεσαν ενιαίο στόλο με τα B7LA, όπως γίνεται σήμερα με τα Solaris Urbino που πρακτηκά είναι η ετεροχρονισμένη αντικατάστασή τους. Σε όποια γραμμή έβλεπες B7LA, θα έβλεπες και "Δεινόσαυρο". Και όχι μόνο στην δυτική Αθήνα (όπως διαμαρτύρονταν οι κάτοικοι των περιοχών εκείνων επικαλούμενοι δήθεν "κοινωνικά κριτήρια", αλλά και στα βόρεια προάστια).
Και το ότι όργωσαν όλη την Αθήνα δεν είναι ψέμα. Στα τελευταία τους, οι γραμμές που κυκλοφορούσαν ήταν Α1/Β1, Α7/Β7, Α9/Β9, Α10/Β10, Β11, Α12/Β12, Α15/Β15, Β18/Γ18, 421, 608, 703 και 843. Δηλαδή αρκετά απαιτητικές γραμμές, και μέχρι την τελευταία μέρα τους έβγαζαν όλους ασπροπρόσωπους.
Κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, δούλεψαν επίσης και την 040, μια γραμμή που μπορεί να χαρακτηριστεί ως "βιτρίνα".
Παλαιότερα, όσο ήταν και στο Ελληνικό, τις βλέπαμε και αλλού. 450 και 550, 416, 417, αλλά και στις γραμμές "Ποσειδών" προς τις παραλίες το καλοκαίρι (Πειραιά-Βάρκιζα, Ζάππειο-Βάρκιζα και Ακαδημία-Αρτέμιδα).
Επί Σ.ΕΠ. είχαν μοιραστεί ανάμεσα στην 3η και την 6η, με μία ακόμα προσωρινά στην 1η, μετά όμως μεταφέρθηκε για λόγους που ήδη έχουμε αναφέρει στην 3η.
Η τελευταία τους εμφάνιση ήταν όχι Σεπτέμβριο, αλλά Οκτώβριο του 2005. Μπορεί από τα τακτικά δρομολόγια να είχαν αποσυρθεί Σεπτέμβριο όμως διατέθηκαν κάποιες για την μεταφορά φιλάθλων του Παναθηναϊκού προς το Ο.Α.Κ.Α. για ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Στο Θριάσειο υπάρχουν οι περισσότερες, όμως πλέον η κατάστασή τους είναι πολύ άσχημη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν 1-2 να σωθούν ως μουσειακές.
Και το ότι όργωσαν όλη την Αθήνα δεν είναι ψέμα. Στα τελευταία τους, οι γραμμές που κυκλοφορούσαν ήταν Α1/Β1, Α7/Β7, Α9/Β9, Α10/Β10, Β11, Α12/Β12, Α15/Β15, Β18/Γ18, 421, 608, 703 και 843. Δηλαδή αρκετά απαιτητικές γραμμές, και μέχρι την τελευταία μέρα τους έβγαζαν όλους ασπροπρόσωπους.
Κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, δούλεψαν επίσης και την 040, μια γραμμή που μπορεί να χαρακτηριστεί ως "βιτρίνα".
Παλαιότερα, όσο ήταν και στο Ελληνικό, τις βλέπαμε και αλλού. 450 και 550, 416, 417, αλλά και στις γραμμές "Ποσειδών" προς τις παραλίες το καλοκαίρι (Πειραιά-Βάρκιζα, Ζάππειο-Βάρκιζα και Ακαδημία-Αρτέμιδα).
Επί Σ.ΕΠ. είχαν μοιραστεί ανάμεσα στην 3η και την 6η, με μία ακόμα προσωρινά στην 1η, μετά όμως μεταφέρθηκε για λόγους που ήδη έχουμε αναφέρει στην 3η.
Η τελευταία τους εμφάνιση ήταν όχι Σεπτέμβριο, αλλά Οκτώβριο του 2005. Μπορεί από τα τακτικά δρομολόγια να είχαν αποσυρθεί Σεπτέμβριο όμως διατέθηκαν κάποιες για την μεταφορά φιλάθλων του Παναθηναϊκού προς το Ο.Α.Κ.Α. για ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Στο Θριάσειο υπάρχουν οι περισσότερες, όμως πλέον η κατάστασή τους είναι πολύ άσχημη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν 1-2 να σωθούν ως μουσειακές.