12-01-2019, 12:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2019, 08:29 PM από MrVanHool. Edited 2 times in total.)
(12-01-2019, 12:36 AM)nikos1991 Έγραψε: Μπορείς να προσθέσεις και τα τοπικά Ιπποκράτους, όπου λόγω της κατωφέρειας στην αφετηρία οι περισσότεροι οδηγοί αποβιβάζουν στην Φαναριωτών στην Ασκληπιού (20μ πριν το τέρμα) και επιβιβάζουν στην πρώτη στάση της Ιπποκράτους (που είναι και επίσημα η αφετηρία). Επίσης και η αναστροφή του 891 όταν έκανε αφετηρία μπροστά στο σταθμό της Αγ. Μαρίνας γινόταν κενή επιβατών.Ε ναι, είπα πως δεν θα γράψω όλες τις περιπτώσεις, γιατί είναι πάρα πολλές, αλλά είναι προσβασιμες!
Αποβίβαση έχουν στον Ξαβερη, στην Ελευσίνα τα 845/71-878/9, στο Νομισματοκοπειο επί της Μεσογείων, στα Τ.Ν.ΙΩ, το Β/Γ18 στην Πειραιώς και όλα κάτω στο Πέραμα, στον Κορωπί και στην Κάντζα το 326, στον Φλοισβο το 550, στο Τέρμα της Κηπούπολης και στην Βούλγαρη το Α13, στο Καματερό, στη Νεάπολη και στον Κορυδαλλό, στο ΟΑΚΑ, στην Αθηνάς για 838/914, στην Πετρούπολη, στο Τέρμα της Βάρκιζας, στο Ελληνικό από την Ελ.Βενιζέλου έως την πρώτη στάση που έβαλαν, στο Μεσονύχι για όσα έρχονται από την Μεσονυχιου, στην ΑΦ732 - κάποιες φορές και στο Τέρμα, στο Τέρμα του Αγίου Νικολάου Λούτσας εφαρμόζεται μόνο στα Τοπικά, στο 310 στην Πύλη του Μαραθωνιου Δρόμου, στον Άγιο Αντωνιο (η επιβίβαση δεν γίνεται επί της Κύπρου), στο Νεκροταφείο Αναστασεως για 832/3, στα Άνω Πατήσια για το 11 και φυσικά στην Ακαδημίας! Σίγουρα κάτι θα έχω ξεχάσει, αλλά τα περισσότερα τα κάλυψα.
Το 891 πάντως έκανε κανονικά την αναστροφή με κόσμο, αφού η Αφετηρία και επιβίβαση ήταν στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Οι περισσότερες περιπτώσεις απο/επιβίβασης είναι είτε επειδή το λεωφορείο κάνει κύκλο για να αναστρεψει και δεν υπάρχει λόγος να μένουν οι επιβάτες μέσα, είτε επειδή τα οχήματα σταθμεύουν /και στην αριστερή πλευρά του δρόμου, με την αυτονόητη επικινδυνότητα από διερχόμενα οχήματα.