10-01-2019, 12:43 PM
Μα οι χωροι οι συγκεκριμενοι δεν έχουν καν προδιαγραφες για σταθμους μετεπιβιβασης σύγχρονους.το ερωτημα ειναι σε αυτους τους δωρεαν προχωρημένους σταθμους μπορει ο οασθ ασυθ να προβει σε παρεμβασεις εκσυγχρονισμού;
Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλου,κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι λαθος να γινεται διαφήμιση ,οι εταιριες στα πλαισια της κοινωνικης ευθύνης θα επρεπε να μην επιβάλουν την ονομασια των γραμμων.ετσι κ αλλιως κερδος έχουν απο την στιγμη που τα λεωφορεια τερματίζουν στους χωρους τους.
Ο" σταθμός" του Σκλαβενίτη απαραδεκτος κ τις ικεα απαρχαιωμένος μπορει λοιπον να κανει παρεμβάσεις εκσυγχρονισμου σε αυτους τους χωρους που δεν ειναι δικοι του;
Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλου,κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι λαθος να γινεται διαφήμιση ,οι εταιριες στα πλαισια της κοινωνικης ευθύνης θα επρεπε να μην επιβάλουν την ονομασια των γραμμων.ετσι κ αλλιως κερδος έχουν απο την στιγμη που τα λεωφορεια τερματίζουν στους χωρους τους.
Ο" σταθμός" του Σκλαβενίτη απαραδεκτος κ τις ικεα απαρχαιωμένος μπορει λοιπον να κανει παρεμβάσεις εκσυγχρονισμου σε αυτους τους χωρους που δεν ειναι δικοι του;