Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 3.2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Saracakis Β10Μ-SB756 "Δεινόσαυρος"
#4
(19-09-2010, 07:25 PM)kostas260 Έγραψε: Επίσης δεν λέγεται B10M να πω το μοντέλο. Λέγεται SB 756 το μοντέλο

Σωστος kostas260. Το SB756 ηταν η πατεντα του Σαρακακη και η εξελιξη του παλαιου πλαισιου Β58 απο τους ελληνες *ttp://www.youtube.com/watch?v=sE_wYXmInKo
Οντως απτα καλυτερα αυτοκινητα που περασαν απτην ΕΑΣ-ΣΕΠ-ΕΘΕΛ και επειδη ετυχε να τα δουλεψω για αρκετο καιρο το διαπιστωσα. (και απο τα αγαπημενα μου, φαινεται νομιζω αλλωστεBig Grin)

(16-09-2010, 08:57 PM)aliance Έγραψε: Μόνο 9 αποσύρθηκαν πρόωρα.Ήταν τα εξής οχήματα :
YN-6939 & YN-6997 στις 19/7/2001
ΥΝ-6953,ΥΝ-6954 & ΥΝ-6967 στις 17/1/2002
ΥΝ-6908 στις 24/1/2002
ΥΝ-6972 στις 12/9/2002
ΥΝ-6901 & ΥΝ-6979 στις 9/8/2003

Ετσι για την ιστορια να αναφερω οτι ο ''Ασσος'' (ΥΝ-6901) οπως τον αποκαλουσαμε στην δουλεια, η ανακατασκευη του ηταν διαφορετικη απτα αλλα αυτοκινητα (ουσιαστικα απλα ενα βαψιμο ειχε γινει χωρις να αλλαχτουν ουτε τα φαναρια πισω ουτε τα ξυλα εσωτερικα ουτε μηχανικα) γιατι η δουλεια ειχε γινει απο την ΕΛΒΟ (μαζι με καποια ικαρια) ουσιαστικα ως δοκιμη για αναληψη εργολαβιας ανακατασκευης ολου του παλαιου τοτε στολου. Ο ασσος κοπηκε μπροστα μου Sad την ημερομηνια που αναφερει ο aliance λογω ακαταλληλοτητας κυκλοφοριας επειδη ειχε σαπισει η ενωση στο συστημα αρθρωσης και η επισκευη του ηταν απλα ασυμφορη. Πραγματικα αυτα τα αυτοκινητα οργωσαν ολη την αθηνα, εξυπηρετησαν εκατομμυρια κοσμο στην 24ετη υπηρεσια τους και οπως ελεγαν καποιοι παλιοι οδηγοι ''εβγαλαν το ψωμι τους με το παραπανω''.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: VOLVO B10MA SARACAKIS "ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ" - από B10M-SB756 - 20-09-2010, 01:53 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)