20-09-2010, 01:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-09-2010, 02:19 AM από B10M-SB756.)
(19-09-2010, 07:25 PM)kostas260 Έγραψε: Επίσης δεν λέγεται B10M να πω το μοντέλο. Λέγεται SB 756 το μοντέλο
Σωστος kostas260. Το SB756 ηταν η πατεντα του Σαρακακη και η εξελιξη του παλαιου πλαισιου Β58 απο τους ελληνες *ttp://www.youtube.com/watch?v=sE_wYXmInKo
Οντως απτα καλυτερα αυτοκινητα που περασαν απτην ΕΑΣ-ΣΕΠ-ΕΘΕΛ και επειδη ετυχε να τα δουλεψω για αρκετο καιρο το διαπιστωσα. (και απο τα αγαπημενα μου, φαινεται νομιζω αλλωστε

(16-09-2010, 08:57 PM)aliance Έγραψε: Μόνο 9 αποσύρθηκαν πρόωρα.Ήταν τα εξής οχήματα :
YN-6939 & YN-6997 στις 19/7/2001
ΥΝ-6953,ΥΝ-6954 & ΥΝ-6967 στις 17/1/2002
ΥΝ-6908 στις 24/1/2002
ΥΝ-6972 στις 12/9/2002
ΥΝ-6901 & ΥΝ-6979 στις 9/8/2003
Ετσι για την ιστορια να αναφερω οτι ο ''Ασσος'' (ΥΝ-6901) οπως τον αποκαλουσαμε στην δουλεια, η ανακατασκευη του ηταν διαφορετικη απτα αλλα αυτοκινητα (ουσιαστικα απλα ενα βαψιμο ειχε γινει χωρις να αλλαχτουν ουτε τα φαναρια πισω ουτε τα ξυλα εσωτερικα ουτε μηχανικα) γιατι η δουλεια ειχε γινει απο την ΕΛΒΟ (μαζι με καποια ικαρια) ουσιαστικα ως δοκιμη για αναληψη εργολαβιας ανακατασκευης ολου του παλαιου τοτε στολου. Ο ασσος κοπηκε μπροστα μου
