Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης
#7
(04-01-2019, 09:56 AM)nickbill_777 Έγραψε: Σ.Μ. Νέα Δικαστηρια
20 ΜΕΝΕΜΕΝΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (κυκλική διαδρομή)
21 ΕΥΟΣΜΟΣ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
34 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - Α. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
35Κ ΠΟΛΙΧΝΗ - ΜΕΤΕΩΡΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
57 ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
Χ83 (ΧΩΡΙΑ ΛΑΓΚΑΔΑ) - ΛΑΓΚΑΔΑ - ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (EXPRESS ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ)


Τ.Σ. Πανεπιστήμιο
12 Κ. ΤΟΥΜΠΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
28 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ - ΣΥΚΙΕΣ


Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
26 ΚΑΛΛΙΘΕΑ - Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
Και οι άλλες γραμμές που είναι

Αριστοτέλους
5 Ν. ΚΡΗΝΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
23 ΔΕΘ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
25 ΦΙΛΥΡΟ - ΝΕΑΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ (ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ 64)
32 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΙΣΤΟΕΛΟΥΣ


Νέα γραμμή : 74 (ΣΥΚΙΕΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) με 2 οχήματα
48 (ΣΤ. Ελβετίας - Ελαιώνες)
49 (Α.Σ. ΙΚΕΑ - Ηράκλεια)
97 (Στ. Ελβετίας - ΚΤΕΛ Χαλκιδικής)
62 (Κ.Τ.Ε.Λ. - Ν. ΚΡΗΝΗ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ express 4 οχήματα
75 (Τριανδρία - Νέα Παραλία ) Θα πηγαίνει κάθετα! Με 4 λεωφορεία θα είναι!
73 (ΣΤ. Ευκλείδης - Α.Σ. ΙΚΕΑ) μέσω ΔΕΛΦΩΝ. Θα είναι μία γραμμή που θα συνδέει το ΙΚΕΑ με την Δελφών

Το 28 θα το λέω συνέχεια ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πηγαίνει μέχρι την Σταυρούπολη! Είναι σαν να λες ότι το 6 θα πηγαίνει μέχρι το αεροδρόμιο, κάτι που δεν έχει ούτε λογική και επίσης θα μεγαλώσει πολύ τη διάρκεια του δρομολογίου και θα μειωθεί κατά πολύ η συχνότητα της γραμμής (ποσο πια να μειωθεί και η συχνότητα...)

Τα δικαστήρια δεν έχουν χώρο για όλες αυτές τις γραμμές! Ας πάνε στον Σταθμό!

Επίσης το 57 πρέπει να κάνει τέρμα στην Αριστοτελους και όχι στο σταθμό ή στα δικαστήρια, γιατί κουβαλάει παρά πολύ κόσμο από όλες τις περιοχές! Το 25 δεν έχει σχεδόν καθόλου κόσμο γιατί το 64 είναι τις περισσότερες φορές άδειο και πολύ κόσμο του 25 (Νεάπολης) τον κουβαλάει το 57!

Όσο αναφορά τις καινούργιες γραμμες: 74 & 48 & 73 & 97 υπάρχουν ήδη ή με μια πολύ μικρή επέκταση ήδη υπαρχόντων γραμμών θα γίνουν!

Το 75 είναι το 30 με άλλο όνομα! Τώρα μιας που Ηράκλεια είναι σε άλλο νόμο και εξυπηρετείτε από το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (σε αντίθεση με τη Ραχώνα που όντως δεν ανήκει στο νόμο Θεσσαλονίκης αλλά δεν εξυπηρετείτε από ΚΤΕΛ άμα δεν κάνω λάθος) όποτε αυτό δεν μπορεί να γίνει! Παρολα αυτά μπορεί να γίνει μια επέκταση της 69Ν!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης - από irisbus57 - 04-01-2019, 11:25 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 147.125 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)