Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί μετεπιβίβασης
#18
(03-01-2019, 11:23 PM)GiannisB Έγραψε: Η διαδρομή από Σκλαβενίτη προς αμαξοστάσιο δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά. 1-2 λέπτά μην πω και δευτερόλεπτα. Χρειάζεται μια γραμμή σύνδεση Σ.Μ.Σταυρούπολης για τα νοσοκομεία. Για τα έξοδα σε λεωφορεία και να καθαρίσει το αμαξοστάσιο συμφωνώ.

Αυτός ο Σ.Μ.Σταυρούπολης έγινε τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου του 2003. Πρώτα το 27 μόνο του έκανε στην πύλη του αμαξοστάσιου. 1/09/2003 ο ΟΑΣΘ με την δημιουργία των γραμμών είχε στην πύλη και 83,84,85 γραμμές επέκτασης και το 56 το οποίο για δυο μήνες μέχρι 31/10/2003 ξεκινούσε από κει, πάρθηκε η αφορμή να γίνει ο σημερινός ΣΜ

Όσο για 34 για να μοιραστεί το βάρος των επιβατών από χωριά καλό μου ακούγεται

Το 34 έχει παρά παρά πολύ κόσμο μιας που εξυπηρετεί την Άνω Ηλιούπολη, κομμάτι της Κάτω Ηλιούπολης, μέρος των Αμπελόκηπων και την Ξηροκρήνη όποτε γίνετε πάλι μεγάλος χαμός! Επίσης τα λεωφορεία είναι πολύ μειωμένα για να μπορέσουν να επεκταθούν μέχρι εκεί! Εφόσον υπάρχει το 43 όποιος θέλει ας το πάρει! Το 28 με την καμία δεν μπορεί να πάει μέχρι τη Σταυρούπολη και δεν μιλάμε για μερικά λεπτά μιλάμε για ένα δεκάλεπτο, που σε μια γραμμή των 80 περίπου λεπτών σε ώρα αιχμής με λίγα οχήματα που γεμίζει από τη Στροφή Μετεώρων δεν είναι καθόλου βιώσιμη λύση! Είναι σαν να λες να πηγαίνει το 56 που αν δεν κάνω λάθος είναι μια από τις γραμμες που χρησιμοποιείς στα νοσοκομεία μέσω Σταυρούπολης! Ας πηγαίνει αυτό στα νοσοκομεία μέσω Σταυρούπολης και ας πηγαίνουν όσοι θέλουν να πάνε στο Ωραιόκαστρο με το 27! Το 01 είναι πολύ ουδέτερο άμα θα πάει στη Σταυρούπολη!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σταθμός Μετεπιβίβασης Σταυρούπολης - από irisbus57 - 03-01-2019, 11:34 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)