03-01-2019, 11:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-01-2019, 11:24 PM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
(03-01-2019, 11:10 PM)irisbus57 Έγραψε: Αρχικά το 34 καλώς πάει εκεί που πάει! Το 43 μια χαρά συνδέει το τέρμα του 34 με τον σταθμό της Σταυρούπολης! Ο ΟΑΣΘ ας καθαρίσει λίγο το αμαξοστάσιο που έχει πολλά οχήματα που δεν μπορούν να κινηθούν και ας επεκτείνει τον ΣΜ Σταυρούπολης εκεί! Ας δώσει τα έξοδα σε λεωφορεία αντί για νέο σταθμό! Επίσης η γραμμή 28 έχει ήδη επιβαρυμένη διαδρομή που είναι πολύ μεγάλη σε διάρκεια! Δεν την παίρνει αυτή τη γραμμή βα επεκταθεί κι άλλο! Η 1 είναι ουδέτερο άμα θα επεκταθεί αλλά και πάλι χαζό είναι να επεκταθεί και αυτή! Γενικά καμία γραμμή δεν χρειάζεται επέκταση προς Σταυρούπολη! Μια χαρά είναι όλες οι γραμμές της Σταυρούπολης έτσι όπως είναι! Ας φροντίσουν να φτιάξουν αίθουσες αναμονής για να μην περιμένει ο κόσμος στο κρύο, ας βάλουν πίνακες να δείχνουν ποτέ φεύγει ποιο λεωφορείο κλπ! Ας επικεντρωθούν σε γραμμες κορμού που αυτό είναι το κύριο πρόβλημα!
Η διαδρομή από Σκλαβενίτη προς αμαξοστάσιο δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά. 1-2 λέπτά μην πω και δευτερόλεπτα. Χρειάζεται μια γραμμή σύνδεση Σ.Μ.Σταυρούπολης για τα νοσοκομεία. Για τα έξοδα σε λεωφορεία και να καθαρίσει το αμαξοστάσιο συμφωνώ.
Αυτός ο Σ.Μ.Σταυρούπολης έγινε τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου του 2003. Πρώτα το 27 μόνο του έκανε στην πύλη του αμαξοστάσιου. 1/09/2003 ο ΟΑΣΘ με την δημιουργία των γραμμών είχε στην πύλη και 83,84,85 γραμμές επέκτασης και το 56 το οποίο για δυο μήνες μέχρι 31/10/2003 ξεκινούσε από κει, πάρθηκε η αφορμή να γίνει ο σημερινός ΣΜ
Όσο για 34 για να μοιραστεί το βάρος των επιβατών από χωριά καλό μου ακούγεται