18-12-2018, 10:08 AM
Να προτείνω και κάτι ακόμα ρεαλιστικό:
Θεωρώ πως έγινε λάθος σχεδιασμός με τα καινούργια 2Κ και 3Κ και έχουν αφήσει το κομμάτι Β.Όλγας - ΚΤΕΛ χωρίς λεωφορείο. Πιο ορθολογικό θα ήταν να στείλουν το 3Κ στα ΚΤΕΛ ακολουθώντας την ίδια διαδρομή με την διαφορά πως θα έστριβε αριστερά Γιαννιτσών και από εκεί στα ΚΤΕΛ όπως το 12. Στην επιστροφή θα γυρνούσε όπως το 31 και μετά το βαρδάρι όπως γυρνάει τώρα. Έτσι καλύπτεται το τμήμα Β.Όλγας - ΚΤΕΛ, το Β.Όλγας - One Salonica καθώς και το Σφαγεία - Μητροπόλεως - Παραλιακή. Τώρα για το 2Κ ας μείνε έτσι ή ας τερματίζει στο σταθμό.
Θεωρώ πως έγινε λάθος σχεδιασμός με τα καινούργια 2Κ και 3Κ και έχουν αφήσει το κομμάτι Β.Όλγας - ΚΤΕΛ χωρίς λεωφορείο. Πιο ορθολογικό θα ήταν να στείλουν το 3Κ στα ΚΤΕΛ ακολουθώντας την ίδια διαδρομή με την διαφορά πως θα έστριβε αριστερά Γιαννιτσών και από εκεί στα ΚΤΕΛ όπως το 12. Στην επιστροφή θα γυρνούσε όπως το 31 και μετά το βαρδάρι όπως γυρνάει τώρα. Έτσι καλύπτεται το τμήμα Β.Όλγας - ΚΤΕΛ, το Β.Όλγας - One Salonica καθώς και το Σφαγεία - Μητροπόλεως - Παραλιακή. Τώρα για το 2Κ ας μείνε έτσι ή ας τερματίζει στο σταθμό.