09-12-2018, 10:01 AM
Μια πιο ρεαλιστική πρόταση.
Κατάργηση του 51 με την σημερινή μορφή του. Δημιουργία του Χ51 "Ν.Σ.Σταθμός - Βιομηχ. Περιοχή Σίνδου" ,κυκλικό με την μορφή express και λειτουργία γραμμής εργάσιμες μέρες και ώρες 06:00 - 20:00. Η δύναμη των λεωφορείων θα εξαρτηθεί από την διαδρομή μέσα στη ΒΙΠΕΘ, αν και προτείνω να γυρνάει τους περισσότερους δρόμους της βιομηχανικής, και ίσως ώρες αιχμής 18μετρο.
Κατάργηση του 53.
Μετατροπή του 54 σε "Σίνδος-Ιωνία-Ν.Σ.Σταθμός" με αφετηρία την Σίνδο. Μετά την γέφυρα του Γαλλικού θα ακολουθείται το δρομολόγιο της γραμμής 54. Ρεμίζα στο σταθμό αυτή που έχει το 51 τώρα, καθώς οι ρεμίζες του 54 θα δωθούν στο Χ51.
Κατάργηση του 51 με την σημερινή μορφή του. Δημιουργία του Χ51 "Ν.Σ.Σταθμός - Βιομηχ. Περιοχή Σίνδου" ,κυκλικό με την μορφή express και λειτουργία γραμμής εργάσιμες μέρες και ώρες 06:00 - 20:00. Η δύναμη των λεωφορείων θα εξαρτηθεί από την διαδρομή μέσα στη ΒΙΠΕΘ, αν και προτείνω να γυρνάει τους περισσότερους δρόμους της βιομηχανικής, και ίσως ώρες αιχμής 18μετρο.
Κατάργηση του 53.
Μετατροπή του 54 σε "Σίνδος-Ιωνία-Ν.Σ.Σταθμός" με αφετηρία την Σίνδο. Μετά την γέφυρα του Γαλλικού θα ακολουθείται το δρομολόγιο της γραμμής 54. Ρεμίζα στο σταθμό αυτή που έχει το 51 τώρα, καθώς οι ρεμίζες του 54 θα δωθούν στο Χ51.