29-11-2018, 08:22 PM
(28-11-2018, 11:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν κρατάω τέτοιο αρχείο πια. Έμαθα ότι από το 9193 και μετά θα είναι στην Ανθούσα, οπότε μόνο το 9200 μένει.
Επίσημα, δεν ξέρω ακόμα γιατί επέλεξαν να στείλουν Citelis αντί για την κλασσική μεταφορά Renault. Σίγουρα όμως, η Ανθούσα δεν έχει οχήματα, αφενός έχει δώσει νταλίκες στην Ράλλη, αφετέρου πολλές γκαζιέρες έχουν παροπλιστει, ακόμα και Ν1 (όπως το 107 και το 140). Και αν σκεφτεί κανείς πως οι παλιές γκαζιέρες πια τα ΣΚ σχεδόν δεν κυκλοφορούν καθόλου (αν βγάλει 2-3 η Ανθούσα είναι ζήτημα), πάνε για να μείνουν, αφού τα Λιόσια βγαίνουν.
Άμα υπάρχει περιθώριο στα Λιόσια καλώς τότε έγινε η μεταφορά.
Τα 107 και 140 οριστικά εκτός χωρίς πινακίδες;
(29-11-2018, 12:49 AM)MrVanHool Έγραψε: Εδώ και μήνες είναι μείον η Ανθούσα. Αν θυμάμαι καλά, κάπου στην αρχή του Χειμερινού Προγράμματος, οι 552-556, 585 πήγαν στην Ράλλη και συνέχισε να βγάζει στο Β5 μικρά.
Οι 552-556 μετακινήθηκαν στα μέσα Ιουλίου από Ανθούσα στη Ράλλη. Η 585 πάντως δεν βγήκε ποτέ από Ανθούσα. Είχε βγει εκτός με βλάβη αρχές Ιούνη στο Ελληνικό και επανεμφανίστηκε αρχές Αυγούστου από Ράλλη αλλά με κωδικό Ανθούσας "6". Πιθανολογώ ότι αρχικά είχε πάει/προοριζόταν για Ανθούσα όταν έκλεινε το Ελληνικό, που είχαν πάει εντελώς σκόρπια νούμερα στα Α/Σ. Π.χ. Η Ανθούσα από νταλίκες είχε 411, 414, 435, 448, 468, 471, 564, 595 κλπ. ενώ στη Ράλλη ήταν οι 495, 497, 517, 521 κ.α. Το αυτό και με τα Ν1.
(29-11-2018, 01:45 AM)ecoj Έγραψε: Κάτι άκουσα πως από Δευτέρα θα γίνει δρομολόγηση των 709 και 749 από Λιόσια (με Neoplan midi) και κάποια/κάποιες γραμμές από το Περιστέρι θα πάνε Βοτανικό και έτσι θεωρητικά θα περισσέψουν κάποια Citelis αλλά προσωπικά θεωρώ πως δεν ισχύει!
Δεν αποκλείεται! Εφόσον έχει midi πλέον καιρός ήταν να τα πάρει (ηδη ειναι τα ΣΚ)!