Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#73
Αυτά που έγραψα για τις γραμμές έχουν σχέση με τη γρ μέτρο Καλαμαριάς και την κεντρική Νέα Ελβετία-Ν Σιδ. Σταθμός γραμμές μέτρο που θα παραδοθούν από ότι λένε οι αρμόδιοι σε 2-3 χρόνια!Στη Πλ Ελευ/ρ
ίας έγραψα και άλλη εκδοχη:στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στην οδό Κουντουριώτη απέναντι από το πολύ όροφο parking, λύση που συνιθηζεται στα κέντρα όλων των μεγάλων Ευρωπαϊκών πολεων. (τέρματα κέντρου πάνω στο δρομο) Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικης το θεωρώ απίθανο να φύγει γιατί το κτίριο είναι ιδιόκτητο δικό τους χωρίς ενοίκιο. Η αφετ του 5 δεν είναι στη μέση του πουθενά αλλά 200 μέτρα από τον τερματικό σταθμό μετρό Καλαμαριάς. Όταν ολοκληρωθεί και η γραμμή μέτρο Καλαμαριάς τι νόημα θα έχει ο Α. Σ. ΙΚΕΑ,;δηλαδή κάποιος θα κατεβαίνει από τη γρ μέτρο Καλαμαριάς στο τερμ στ Μικρας ερχόμενος από το κέντρο για ανατολικά και όλα τα λεωφορεία θα είναι στο ΙΚΕΑ?
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από mirko - 18-11-2018, 10:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 372 303.584 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: vard_57
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.680 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 15 Επισκέπτης (ες)