17-11-2018, 10:37 PM
(17-11-2018, 09:20 PM)irisbus57 Έγραψε: Ο Τ.Σ. του Σκλαβενίτη είναι πολύ μικρός για να εξυπηρετήσει όλες αυτές τις γραμμές! Εκτός αυτού οι γραμμή 1 & 28 με τις υπόλοιπες που ανέφερες δεν έχουν κάτι κοινό για να δημιουργηθεί ένα κοινό τέρμα!
Και εγώ συμφωνώ με τον Γιάννη! Το ΙΚΕΑ είναι πολύ καλύτερο σε αντίθεση με το τέρμα της Κρήνης και επίσης είναι σε πολύ κοσμικό σημείο (Cosmos, Magic Park, εμπορικό κέντρο Florida αλλά και το Hondos Center απέναντι, το ΙΚΕΑ και το αεροδρόμιο). Το τέρμα της κρήνης είναι μέσα στην μέση του πουθενά και δεν έχει και πολύ χώρο! Στο ΙΚΕΑ θα μπορούσε να δημιουργηθεί σύγχρονο κέντρο μετεπιβάσεων με χώρους αναμονής (κλειστούς με AC για τον χειμώνα και το καλοκαίρι), σύγχρονο σύστημα τηλεματικής και οργάνωσης οχημάτων και δρομολογίων καθώς επίσης και εκδοτήρια, θέσεις parking για τα λεωφορεία και θέσεις αναχώρησης για κάθε γραμμή!
Όσο αναφορά την πλατεία Ελευθερίας έχει γίνει πρόταση στον ΟΛΘ που απορρίφτηκε! Εγώ θα έλεγα σύμφωνα και με τον ΟΣΕΘ που προωθεί το σύστημα μετεπιβιβάσεων σύγχρονα κέντρα μετεπιβιβασεων σε ΚΤΕΛ, ΙΚΕΑ, Ν.Σ Σταθμό, ΔΕΘ, Σταυρούπολη, Πλατεία Αριστοτελους, Ηλιούπολη, Χαριλάου - Βούλγαρη!
Οι γραμμες της Πλατείας Ελευθερίας θα κάνουν τέρμα είτε στη ΔΕΘ είτε στον Σταθμό ή την Αριστοτελους!
Δεν έχουν κοινό για να πάει κανείς από τις γύρω περιοχές του Σ.Μ.Σταυρούπολης στο Παπαγεωργίου θέλει 27 ή 56(από το super market ena) για τα 84,85,86 και στάση ταχυδρομείο και 1 το οποίο αργεί. Ή έστω 43 και τα 55 στάση στο Σ.Μ.Σταυρούπολη από/προς Σκλαβενίτη
Κάνανε σήμερα στην στάση του 56 έργα στον ΝΣΣ και το βάλανε μαζί με το 64. Ρώτησα τον οδηγό γιατί εδώ και όχι στην παλιά του 2. Η απάντηση ήταν η εξής είναι μακριά και θα φέρουν εκεί τα λεωφορεία της Καλαμαριάς