Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#67
(14-11-2018, 03:30 PM)Pavlos.S Έγραψε: Όλες οι γραμμές π πρότεινα καλύπτονται, απλά θα έπρεπε να γίνονται έξτρα διαδρομές με λίγες στάσεις για απευθείας μετάβαση στην ΔΕΘ και συνδεση της με κομβικά σημαια

(17-11-2018, 07:02 PM)irisbus57 Έγραψε: Κάποιες από αυτές έχουν βάση! Απλά σαν υπενθύμιση: Πλατεία Ελευθερίας δεν θα υπάρχει και επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι το τέρμα Μικρας (4-5-6-7) δεν είναι καθόλου κατάλληλο για τα ήδη υπάρχοντα οχήματα, οπότε φαντάσου τι θα γινόταν άμα είχε να διαχειριστεί 8 διαφορετικές γραμμές!

Το έχω διαβάσει για την Πλ.Ελευ/ριας,σαν σημείο αναφοράς τέρματος το αναφέρω.Η λύση είναι η μεταφ των γραμμών εντός του ΟΛΘ η στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στην οδό Κουντουριώτη απέναντι από το πολύ όροφο parking.Οσο για το τέρμα του 5 χωράνε και το 2,3 και 72. Το 2 θα έχει αφετ τα κτελ(ανοίγει από Σταυρούπολη) και το 72 τη Μηχανιωνα όπως σημερα. Το 4 καταργείται από το 33.Αρα στην αφετ θα υπάρχουν οι γρ 3 και 5. Το 6 7 και 8 στο παλιό τέρμα στα κοιμητήριο Καλαμαριάς.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από mirko - 17-11-2018, 07:17 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 372 303.587 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: vard_57
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 42.684 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)