13-09-2010, 04:12 PM
Έχω την εντύπωση ότι η 6η Σ.ΕΠ. είχε τον μεγαλύτερο στόλο από όλες... Ακολουθούσε η 3η και μετά η 5η, ενώ οι δύο του Βοτανικού (1η και 2η) είχαν τους μικρότερους, αμφότερες γύρω στα 190-195 οχήματα.
Σε κάποια φάση πάντως, το καλοκαίρι του 1993 και περίπου την ίδια εποχή με την ίδρυση των 140 και 330 (ήταν οι μέρες που είχαν έρθει τα λεωφορεία-δείγματα από τις εταιρείες για την ανανέωση του στόλου), κάποια λεωφορεία μετατάχθηκαν από την 5η στην 3η Σ.ΕΠ.
Η 2η και η 7η Σ.ΕΠ. είχαν τα mini bus (τότε υπήρχαν μόνο τα VanHoolάκια). Τα λεωφορεία μεγάλης χωρητικότητας τα είχαν η 3η και 6η (αρθρωτά) και 5η (διώροφα), με ένα επιπλέον αρθρωτό αρχικά στην 1η Σ.ΕΠ. από την οποία όμως το διώξανε διότι έκοβε περισσότερα εισιτήρια κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα. Οι άλλες Σ.ΕΠ. (1η, 4η, 7η και 8η) είχαν αμιγώς 11μετρα λεωφορεία.
Σε κάποια φάση πάντως, το καλοκαίρι του 1993 και περίπου την ίδια εποχή με την ίδρυση των 140 και 330 (ήταν οι μέρες που είχαν έρθει τα λεωφορεία-δείγματα από τις εταιρείες για την ανανέωση του στόλου), κάποια λεωφορεία μετατάχθηκαν από την 5η στην 3η Σ.ΕΠ.
Η 2η και η 7η Σ.ΕΠ. είχαν τα mini bus (τότε υπήρχαν μόνο τα VanHoolάκια). Τα λεωφορεία μεγάλης χωρητικότητας τα είχαν η 3η και 6η (αρθρωτά) και 5η (διώροφα), με ένα επιπλέον αρθρωτό αρχικά στην 1η Σ.ΕΠ. από την οποία όμως το διώξανε διότι έκοβε περισσότερα εισιτήρια κάνοντας λιγότερα χιλιόμετρα. Οι άλλες Σ.ΕΠ. (1η, 4η, 7η και 8η) είχαν αμιγώς 11μετρα λεωφορεία.