07-11-2018, 04:18 PM
Π1: Δεν υπάρχει λόγος. Η σύνδεση γίνεται με 72 και 2κ
51-54:Συζητήσιμο αλλά μετονομασία έλεος με αυτά τα Κ. Κρατάμε το 54 για να μείνει το 51 για το ΣΙΝΔΟΣ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ
31:Καλή ιδέα ή το αντίστροφο 10,66 από Βούλγαρη
(20-21), Θ1,Θ2,73:Δεν υπάρχει λόγος
23,83:Πέταλο Αριστοτέλους
25:Δώρον άδωρον
12,74: Μάλιστα για το σπάσιμο των γραμμών
45: Προσωπικά για μένα κατάργηση και ο αριθμός δρομολογίων να καλυφθεί από το 2Κ δηλάδη πχ 2ΚΑ Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΚΤΕΛ ΜΑΚ ΜΕΣΩ ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. Η διαδρομή με το που φεύγει για τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής όπως το 45Α απλά οι στάσεις στην Νέα Εγνατία θα γίνονται όπως το 2Κ
Όλα τα παραπάνω θέλουν Μετρό κυρίως εκτός και αν το παράδειγμα που είπε ο Παπάς το 11 μέχρι Παπαναστασίου και μετά τα μισά λεωφορεία του 11 τα κολλήσει στο 10. Δηλαδή αν το 11 έχει δύναμη 10 λεωφορεία θα έχει 5 για διαδρομή μέχρι Χαριλάου και το 10 από 10 αν έχει δυνάμη 15 για να εξυπηρετήσει μέρος επιβατικού κοινού του 11. Με απλά λόγια μείον 5 λεωφορεία θα έχουμε από το κέντρο της πόλης
51-54:Συζητήσιμο αλλά μετονομασία έλεος με αυτά τα Κ. Κρατάμε το 54 για να μείνει το 51 για το ΣΙΝΔΟΣ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ
31:Καλή ιδέα ή το αντίστροφο 10,66 από Βούλγαρη
(20-21), Θ1,Θ2,73:Δεν υπάρχει λόγος
23,83:Πέταλο Αριστοτέλους
25:Δώρον άδωρον
12,74: Μάλιστα για το σπάσιμο των γραμμών
45: Προσωπικά για μένα κατάργηση και ο αριθμός δρομολογίων να καλυφθεί από το 2Κ δηλάδη πχ 2ΚΑ Α.Σ.ΙΚΕΑ-ΚΤΕΛ ΜΑΚ ΜΕΣΩ ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. Η διαδρομή με το που φεύγει για τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής όπως το 45Α απλά οι στάσεις στην Νέα Εγνατία θα γίνονται όπως το 2Κ
(06-11-2018, 11:24 PM)irisbus57 Έγραψε: Έτσι όπως είπες το "41" είναι καλή ιδέα!Σχεδόν ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός είναι σχεδόν στην είσοδο της πόλης από δυτικά. Στην ΔΕΘ πάλι θα μπορούσε πόσο μάλλον τα λεωφορεία βλέπε 5,6,7,11,12,14,17,24,33,37,39,58 συνοικιακές γραμμές. Αντίθετα στον ΝΣΣ πίσω από Μαργαροπούλου που απλά θα κάνουν στάση και θα φεύγουν κατευθείαν 20,21,25,26,29,32,34,35,57.
21,27,32,34 δεν μίλησα για συγχώνευση αλλά για κατάργηση και δημιουργία 3 - 4 γραμμών κορμού με πολύ πιο καλή και χρονική εξυπηρέτηση και καλύτερη καλυψη περιοχών
51-54 και οι γραμμές του ΚΤΕΛ μπορούν να δημιουργήσουν γραμμές προαστιων και χωριών αρκετά καλές!
Εγώ πιστεύω ότι καλό θα ήταν να φτιαχτεί ένα κέντρο μετεπιβιβάσεων κάπου μαζί με το μετρό πολύ πιθανό στη ΔΕΘ ή αρκετά κέντρα μετεπιβιβάσεων στις εισόδους της πόλης και αρκετές γραμμές ΜΌΝΟ κέντρου!
Όλα τα παραπάνω θέλουν Μετρό κυρίως εκτός και αν το παράδειγμα που είπε ο Παπάς το 11 μέχρι Παπαναστασίου και μετά τα μισά λεωφορεία του 11 τα κολλήσει στο 10. Δηλαδή αν το 11 έχει δύναμη 10 λεωφορεία θα έχει 5 για διαδρομή μέχρι Χαριλάου και το 10 από 10 αν έχει δυνάμη 15 για να εξυπηρετήσει μέρος επιβατικού κοινού του 11. Με απλά λόγια μείον 5 λεωφορεία θα έχουμε από το κέντρο της πόλης