07-11-2018, 03:27 PM
Γενικά υπάρχει μια τάση ομοιογένειας του στόλου από τις σοβαρές εταιρίες, για να υπάρχει καλύτερη ροή ανταλλακτικών, να γνωρίζουν όλοι οι τεχνίτες, όλα τα οχήματα και να μειώνονται τα λειτουργικά κόστη (σε άλλη τιμή θα πάρεις ένα ψυγείο και σε άλλα 30 που πιθανόν να χαλάσουν άμεσα). Αν δεις παραδείγματα είδικά στις αεροπορικές εταιρίες, η Aegean έχει μόνο Airbus της οικογένειας 320 (319-320-321) και δεν αγοράζει Boeing ή κάτι άλλο (τα Bombardier είναι σαν τη γραμμή 22 που δεν μπορεί ή δεν συμφέρει να πάει κάτι άλλο, οπότε στέλνεις μικρά ελικοφόρα).
Αν ήταν να χαράξω το πλάνο του ΟΑΣΘ θα έπαιρνα από μία εταιρία (Mercendes, MAN, Setra, Solaris, Volvo ή οποιαδήποτε άλλη) έναν τύπο λεωφορείου σε κοντό (8,5m) κανονικό (12m) και αρθρωτό (18m). Εκπαιδεύεις μια φορά το προσωπικό σου και παραγγέλνεις μαζικά ανταλλακτικά.
Αν ήταν να χαράξω το πλάνο του ΟΑΣΘ θα έπαιρνα από μία εταιρία (Mercendes, MAN, Setra, Solaris, Volvo ή οποιαδήποτε άλλη) έναν τύπο λεωφορείου σε κοντό (8,5m) κανονικό (12m) και αρθρωτό (18m). Εκπαιδεύεις μια φορά το προσωπικό σου και παραγγέλνεις μαζικά ανταλλακτικά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608