Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
#14
(06-11-2018, 11:05 PM)GiannisB Έγραψε: Οι προτάσεις μου

Το υποθετικό 41 καλό θα ήταν να συνδέει Σ.Μ.Σταυρούπολης,Νοσοκομείο Παπαγεωργίου,424,Νεάπολη,Πεύκα,ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και Αεροδρόμιο

27,32,34 δεν είναι εφικτό να συγχωνευτούν

Για 51-54 το είχα προτείνει στο forum παλιά καλή ιδέα μεν. Αλλά πιο σωστό δεν θα ήταν το 89 να ξεκινάει από Σίνδο; Θα έλεγα και 81 αλλά το 81 έχει κόσμο. Επίσης το 51 να κάνει μια παράκαμψη από τα ΤΕΙ

Για 5,6,33,35. Τα τρία πρώτα απλά θα κάνουν στάση Βενιζέλου επί Μητροπόλεως και θα φεύγουν. Το 35 στην στάση του 25 και πάλι το ίδιο όπως τα τρια πρώτα

Έτσι όπως είπες το "41" είναι καλή ιδέα!

21,27,32,34 δεν μίλησα για συγχώνευση αλλά για κατάργηση και δημιουργία 3 - 4 γραμμών κορμού με πολύ πιο καλή και χρονική εξυπηρέτηση και καλύτερη καλυψη περιοχών

51-54 και οι γραμμές του ΚΤΕΛ μπορούν να δημιουργήσουν γραμμές προαστιων και χωριών αρκετά καλές!

Εγώ πιστεύω ότι καλό θα ήταν να φτιαχτεί ένα κέντρο μετεπιβιβάσεων κάπου μαζί με το μετρό πολύ πιθανό στη ΔΕΘ ή αρκετά κέντρα μετεπιβιβάσεων στις εισόδους της πόλης και αρκετές γραμμές ΜΌΝΟ κέντρου!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από irisbus57 - 06-11-2018, 11:24 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 370 280.835 26-04-2024, 06:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: jimis2001
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 39.985 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)