Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Αν γίνει το σύστημα μετεπιβίβασης το παράδειγμα με το 11 θα πρέπει το 10 να ενισχυθεί από λεωφορεία. Θα έχει τόσο κόσμο που αν η δύναμη του 10 παραμείνει η ίδια θα υπάρξει πρόβλημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό μήπως να φύγουν τα Ι.Χ που δεν έχουν δουλεία; Να επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο μόνο στο ΙΧ των κατοίκων και στα επαγγελματικά οχήματα

Το 32-34 όπως και 20-21 είναι εφικτό να συγχωνευτούν;

Αύριο να δούμε πως να πάνε αν και κομμάτι Βασ. Όλγας-ΚΤΕΛ θα καλύπτεται μόνο από το 78 νυν Χ1. Τι θα γίνει μήπως το εισιτήριο των 2€ θα το καταργήσουν ή καμιά επέκταση του 3Κ στα ΚΤΕΛ ή το πιο ακραίο 2ΚΑ μέσω Βασ.Όλγας; Πάντως οι γραμμές 2 και 8 δεν έπρεπε να πειραχτούν

Μένει να δούμε στην θέση του 2 στον ΝΣΣ πια γραμμή θα μπει ή απλά το πιο πιθανό κενή εκτός από το Καλοκαίρι
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ΟΑΣΘ: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - από GiannisB - 31-10-2018, 06:23 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 147.152 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)