31-10-2018, 06:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2018, 06:27 PM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
Αν γίνει το σύστημα μετεπιβίβασης το παράδειγμα με το 11 θα πρέπει το 10 να ενισχυθεί από λεωφορεία. Θα έχει τόσο κόσμο που αν η δύναμη του 10 παραμείνει η ίδια θα υπάρξει πρόβλημα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό μήπως να φύγουν τα Ι.Χ που δεν έχουν δουλεία; Να επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο μόνο στο ΙΧ των κατοίκων και στα επαγγελματικά οχήματα
Το 32-34 όπως και 20-21 είναι εφικτό να συγχωνευτούν;
Αύριο να δούμε πως να πάνε αν και κομμάτι Βασ. Όλγας-ΚΤΕΛ θα καλύπτεται μόνο από το 78 νυν Χ1. Τι θα γίνει μήπως το εισιτήριο των 2€ θα το καταργήσουν ή καμιά επέκταση του 3Κ στα ΚΤΕΛ ή το πιο ακραίο 2ΚΑ μέσω Βασ.Όλγας; Πάντως οι γραμμές 2 και 8 δεν έπρεπε να πειραχτούν
Μένει να δούμε στην θέση του 2 στον ΝΣΣ πια γραμμή θα μπει ή απλά το πιο πιθανό κενή εκτός από το Καλοκαίρι
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό μήπως να φύγουν τα Ι.Χ που δεν έχουν δουλεία; Να επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο μόνο στο ΙΧ των κατοίκων και στα επαγγελματικά οχήματα
Το 32-34 όπως και 20-21 είναι εφικτό να συγχωνευτούν;
Αύριο να δούμε πως να πάνε αν και κομμάτι Βασ. Όλγας-ΚΤΕΛ θα καλύπτεται μόνο από το 78 νυν Χ1. Τι θα γίνει μήπως το εισιτήριο των 2€ θα το καταργήσουν ή καμιά επέκταση του 3Κ στα ΚΤΕΛ ή το πιο ακραίο 2ΚΑ μέσω Βασ.Όλγας; Πάντως οι γραμμές 2 και 8 δεν έπρεπε να πειραχτούν
Μένει να δούμε στην θέση του 2 στον ΝΣΣ πια γραμμή θα μπει ή απλά το πιο πιθανό κενή εκτός από το Καλοκαίρι