Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Οσο για τις μετεπιβιβασεις εφερε ενα παράδειγμα ο παππας λεγοντας οτι το 11 γιατι να κατεβαινει κεντρο κ να διανυει τοσα χιλιομετρα,θα μπορούσε να τερματιζει παπαναστασιου κ απο εκει αλλη γραμμη με συντομες συχνοτητες κ με μετεπιβιβαση προς κεντρο.
Ο τροπος αυτος ανεφερε, θα αφαιρουσε αριθμο λεωφορειων απο το κεντρο αλλα κ οτι τα λεωφορεια θα γυρνουσαν συντομα στην αφετηρια τους,θα υπηρχε καλυτερη διαχείριση στολου


Επισης σε αλλη συνέντευξη ο αμπατζας του οσεθ ειπε οτι ο επομενος ανασχεδιασμος ειναι νεα γραμμη κορμου δυτκα και μεσω ευοσμου σταυρουπολης αμπελοκηπων ,στα προτυπα του 32 να καταληγει στην αριστοτελους.ευελπιστουν συντομα να ξεκινησει η διαβουλευση κ με τις αλλαγες κ τα σημεια που εχουν εντοπισει να την υλοποιήσουν

Το θεμα σε αυτη την δευτερη περιπτωση ειναι ποια γραμμη θα συγχωνευτει η ακυρωθει.
Το 21?το20? Η θα υπαρξει συγχώνευση 32 με 34 και σπασιμο τις νεας σε α και β
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ΟΑΣΘ: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - από dim_thess - 30-10-2018, 10:30 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 164.622 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 30 Επισκέπτης (ες)