30-10-2018, 10:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2018, 10:57 AM από dim_thess. Edited 2 times in total.)
Οσο για τις μετεπιβιβασεις εφερε ενα παράδειγμα ο παππας λεγοντας οτι το 11 γιατι να κατεβαινει κεντρο κ να διανυει τοσα χιλιομετρα,θα μπορούσε να τερματιζει παπαναστασιου κ απο εκει αλλη γραμμη με συντομες συχνοτητες κ με μετεπιβιβαση προς κεντρο.
Ο τροπος αυτος ανεφερε, θα αφαιρουσε αριθμο λεωφορειων απο το κεντρο αλλα κ οτι τα λεωφορεια θα γυρνουσαν συντομα στην αφετηρια τους,θα υπηρχε καλυτερη διαχείριση στολου
Επισης σε αλλη συνέντευξη ο αμπατζας του οσεθ ειπε οτι ο επομενος ανασχεδιασμος ειναι νεα γραμμη κορμου δυτκα και μεσω ευοσμου σταυρουπολης αμπελοκηπων ,στα προτυπα του 32 να καταληγει στην αριστοτελους.ευελπιστουν συντομα να ξεκινησει η διαβουλευση κ με τις αλλαγες κ τα σημεια που εχουν εντοπισει να την υλοποιήσουν
Το θεμα σε αυτη την δευτερη περιπτωση ειναι ποια γραμμη θα συγχωνευτει η ακυρωθει.
Το 21?το20? Η θα υπαρξει συγχώνευση 32 με 34 και σπασιμο τις νεας σε α και β
Ο τροπος αυτος ανεφερε, θα αφαιρουσε αριθμο λεωφορειων απο το κεντρο αλλα κ οτι τα λεωφορεια θα γυρνουσαν συντομα στην αφετηρια τους,θα υπηρχε καλυτερη διαχείριση στολου
Επισης σε αλλη συνέντευξη ο αμπατζας του οσεθ ειπε οτι ο επομενος ανασχεδιασμος ειναι νεα γραμμη κορμου δυτκα και μεσω ευοσμου σταυρουπολης αμπελοκηπων ,στα προτυπα του 32 να καταληγει στην αριστοτελους.ευελπιστουν συντομα να ξεκινησει η διαβουλευση κ με τις αλλαγες κ τα σημεια που εχουν εντοπισει να την υλοποιήσουν
Το θεμα σε αυτη την δευτερη περιπτωση ειναι ποια γραμμη θα συγχωνευτει η ακυρωθει.
Το 21?το20? Η θα υπαρξει συγχώνευση 32 με 34 και σπασιμο τις νεας σε α και β