26-10-2018, 12:33 PM
Σαφώς και καλύτερη αλλαγή από τα να στείλεις 34 λεωφορεία στο ΚΤΕΛ στέλνεις 17 αλλά και πάλι. Το 8 δεν νομίζω να βγαίνει με 17 λεωφορεία, στέλνει τώρα λιγότερα από ΙΚΕΑ για ΚΤΕΛ. Η να μείνουν ως έχουν η τουλάχιστον το 8 να ακουλουθει την διαδρομή του 2. Έχει όμως κενά όπως για να πάει κάποιος Βας Ολγας για ΚΤΕΛ μόνο με το Χ1. Που εκεί αν κάποιος δεν έχει κάρτα πληρώνεις 2€.
Πάμε τώρα στην ψυχολογία επιβάτη στην οδό Δελφων. Για να πάει από κει κάποιος στο κέντρο η θα πάρει το 7,33,39 η θα περπατήσει κάτω Βας Ολγας για 3,5,6,8. Όμως για να γυρίσει πίσω θα πάρει το 3,39 που τώρα θα επιστρέφει το 33 με 12μ και με λιγότερα λεωφορεία.
Για το τέρμα πλατεία Ελευθερίας προβλέπω να σταματάν στάση Βενιζέλου επι Μητροπόλεως και να φεύγουν κατευθείαν σαν το πέταλο Αριστοτελους
Πάμε τώρα στην ψυχολογία επιβάτη στην οδό Δελφων. Για να πάει από κει κάποιος στο κέντρο η θα πάρει το 7,33,39 η θα περπατήσει κάτω Βας Ολγας για 3,5,6,8. Όμως για να γυρίσει πίσω θα πάρει το 3,39 που τώρα θα επιστρέφει το 33 με 12μ και με λιγότερα λεωφορεία.
Για το τέρμα πλατεία Ελευθερίας προβλέπω να σταματάν στάση Βενιζέλου επι Μητροπόλεως και να φεύγουν κατευθείαν σαν το πέταλο Αριστοτελους