06-10-2018, 01:10 PM
(06-10-2018, 10:30 AM)dim_thess Έγραψε: Δεν γίνεται η πολη να μεινει χωρις αλλαγες μεχρι τις εκλογες.απο τον οσεθ ειναι ετοιμοι για τις αλλαγες.φυσικα γνωριζουν για τσιμισκη σταθμο αλλα θεωρουν σημαντικότερη την ενίσχυση Βασιλίσσης ολγας με εγνατια.
Εν τω μεταξει καπου διαβασα οτι αν απεμπλακει ο αοσθ απο τις γραμμες που θα παρει το κτελ θα αποδεσμευτουν 17 λεωφορεια.μονο;;;;
Επισης ο παναγιωτιδης του οασθ σε συνεντευξη του ειχε πει, κανοντας αναφορα για το ποσα λεωφορεια περνούν απο το κεντρο οτι γραμμες θα αλλαξουν τερματισμο οπως αυτες στο παμακ.στο νεο σχεδιο το δρομολόγιο του λαγκαδα το εχουν σα λαγκαδας αριστοτελους
Αν τελικα γινουν οι αλλαγες στα 2,3,8 η μια θεση στο σταθμο παει στο 5 αλλα μενει μια κενη,ισως για τροποποίηση αλλης γραμμης οπως τον παραπνω περιπτωσεων;;
Ούτε Βασιλίσσης Όλγας-Εγνατία από τις γραμμές του ΙΚΕΑ θα υπάρχει σύνδεση με το νέο σχέδιο. Ούτισι άλλος το 8 κάνει σύνδεση Βασιλίσσης Όλγας με Εγνατία τι τους χαλάει οι γραμμές δεν μπορώ να καταλάβω. Αλλά ξέχασα η 26ης Οκτωμβρίου που τάχα έχει πολλές υπηρεσίες ενώ κανείς δεν πάει ούτε με το 31 και 40 που είναι επαρκέστατα.
Όταν τους ρώτησα στην ΔΕΘ για το 5 η απάντηση τους ήταν η εξής. Σχεδιάζουν ένα σχέδιο αυτό των μετεπιβιβάσεων και την ανέφεραν την γραμμή να πηγαίνει στο παράδειγμα τους μέχρι Νομαρχία.
Η θέση του 2 αν γίνουν οι απαράδεκτες αλλαγές αν δεν γίνει και άλλη αλλαγή θα μείνει για 70-71 τα καλοκαίρια. Εκτός και αν φέρουν καμιά γραμμή από Μαργαροπούλου μπροστά.
Φυσικά για ερχόμενο καλοκαίρι ειδικά ήταν που ήταν οι συχνότητες απαράδεκτες για 2,3,8 ειδικά τις Κυριακές, με το νέο σχέδιο θα βλέπουμε και ανθρώπους πάνω από την οροφή του λεωφορείου