Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#34
(04-10-2018, 03:26 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ δεν είναι δημόσιο ούτε ΔΕΚΟ, επομένως ότι κάνει δεν θα το κάνει με λογική και πρακτικές δημοσίου. Και σίγουρα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με την πολιτική ηγεσία τον επόμενο καιρό, μιας και δεν θα θέλουν να βγουν χαμένοι.


Σωστά, το κράτος δε θα τιμωρήσει το κράτος. Άλλωστε "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει" όπως μαθάιναμε και στο Διοικητικό Δίκαιο. Βέβαια ούτε και με τα ΚΤΕΛ θα πέσουν καμπάνες πιστεύω. Γιατί ποιος υπουργός θα ρισκάρει την πολιτική του καριέρα αλλά και το κόμμα του και θα βάλει πρόστιμο σε μια "κάστα", η οποία ως κλειστό επάγγελμα αποτελεί χρόνια τώρα δεξαμενή ψηφοφόρων και υποστηρικτών; Κανείς μάλλον.


Την ιδέα αυτή παίζει να την πέταξα εγώ, συγκρίνοντας τα αντίστοιχα "ΚΤΕΛ Αττικής" της Ισπανίας! Αν η εταιρεία πρέπει να αναλάβει μια γραμμή όπου απαιτείται 18μετρο όχημα, θα το κάνει. Αλλιώς αν δεν το κάνει το ΚΤΕΛ, θα εμφανιστεί τώρα ο Τσόκας ή ο Στεφανάκης ή ο Παπαδάκης Μπρος να δηλώσει στο Υπουργείο ότι με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο διαθέτει υποδομή είναι έτοιμος να το κάνει. 

Επίσης σκέψου τι πληρότητες θα είχαν 304/5 και 122 αν ο οπερέιτορ ήταν ιδιώτης με εισπράκτορα και εισιτήριο άνω των 2€! Θα έβλεπες μάλλον πληρότητες χειμώνα και τις παραλίες από Φλοίσβο μέχρι Βούλα τίγκα από επιβάτες Α2/Β2. Μη ξεχνάς ότι λόγω των συνθηκών στο 122 τα καλοκαίρια όλοι τζάμπα μετακινούνται...


Ή τα δίνεις στα ΚΤΕΛ ως πεσκέσι για να εγκαταλέιψουν την Πλ. Αιγύπτου!


Αυτό που γράφεις για 2€ κόμιστρο στα 122 και 304/5 είναι ΑΔΥΑΝΤΟΝ να συμβεί.. Οι εν λόγω γραμμές δεν χρησιμοποιούνται μόνο απ όσους θέλουν να πάνε Λαγονήσι, Σαρωνίδα, Λούτσα αλλά κυρίως από αυτούς που πάνε Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Αγία Παρασκευή, Παλλήνη κλπ. που είναι εντός αστικού ιστού και ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αυξηθεί το εισιτηρίο.. Εννοείται βέβαια ότι εισπράκτορας δεν μπορεί να δουλέψει όταν το λεωφορείο έχει στάσεις ανά 300 μέτρα με συνεχή επιβίβαση και αποβίβαση διψήφιου αριθμού επιβατών..

Ο δήμος Αρτέμιδας έχει συνάψει σύμβαση με την Ο.ΣΥ. όχι με το ΚΤΕΛ οπότε στην υποθετική περίπτωση θα έπρεπε να συναφθεί άλλη σύμβαση που αμφιβάλλω αν θα γινόταν.. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ είναι ακατάλληλα για ενδοδημοτική συγκοινωνία που στο λεωφορείο μπαίνουν καρότσια μωρου, καρότσια λαικής, υπερήλικες με κινητικές δυσκολίες κλπ.


Φυσικά όλα αυτά κατά 99,99% δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ούτε κατ' ελάχιστο οπότε θεωρώ περιττό να αναλωνόμαστε πάνω σε υποθετικές καταστάσεις. Η Ο.ΣΥ. πρόσφατα έβαλε γραμμή σε κατ' εξοχήν περιοχές του ΚΤΕΛ (Μάτι, Μαραθώνας, Νέα Μάκρη) με σαφώς καλύτερες συχνότητες και ωράριο από το ΚΤΕΛ και με μηδενικό κόμιστρο, η οποία δεν παίζει να κοπεί.. Προφάνως υπάρχουν αντιδράσεις από τα ΚΤΕΛ και ίσως προσπαθούν μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων προ των εκλογών να τους "γλυκάνουν" ασχέτως αν θα εφαρμοστούν..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από mercedes elbo - 04-10-2018, 09:23 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 40.093 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)