Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#33
(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αν πάνε με διαγωνισμό μέχρι να ολοκληρωθεί και ειδικά αν υπάρξουν προφυγές, ενστάσεις κλπ. και μετά να ολοκληρωθεί η προμήθεια, η εγκατάσταση και η λειτουργία δεν φτάνει ούτε ένας χρόνος και 5 μήνες...

Επίσης, δεν διευκρινίζεται ποιος θα πληρώσει για όλα αυτά.. Γιατί το ΚΤΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει μόνο του το χέρι στην τσέπη..

Τα ΚΤΕΛ δεν είναι δημόσιο ούτε ΔΕΚΟ, επομένως ότι κάνει δεν θα το κάνει με λογική και πρακτικές δημοσίου. Και σίγουρα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με την πολιτική ηγεσία τον επόμενο καιρό, μιας και δεν θα θέλουν να βγουν χαμένοι.

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα δρομολόγια ο ΟΑΣΑ άμα θέλει τα αλλάζει αύριο το πρωί και αφήνει και τις μισές γραμμές με 1 όχημα.. Σίγουρα πρέπει τα δρομολόγια που ανακοινώνονται να τηρούνται, το έχουμε κάνει όλοι θέμα πολλάκις.. Το να υπάρχουν όμως πρόστιμα από το κράτος (Κεντρική κυβέρνηση) στο κράτος (ΟΣΥ) είναι το λιγοτερο τραγελαφικό.. Αν τελικώς ισχύσει περισσότερο για το ΚΤΕΛ πιστεύω "χτυπάει η καμπάνα"..

Σωστά, το κράτος δε θα τιμωρήσει το κράτος. Άλλωστε "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει" όπως μαθάιναμε και στο Διοικητικό Δίκαιο. Βέβαια ούτε και με τα ΚΤΕΛ θα πέσουν καμπάνες πιστεύω. Γιατί ποιος υπουργός θα ρισκάρει την πολιτική του καριέρα αλλά και το κόμμα του και θα βάλει πρόστιμο σε μια "κάστα", η οποία ως κλειστό επάγγελμα αποτελεί χρόνια τώρα δεξαμενή ψηφοφόρων και υποστηρικτών; Κανείς μάλλον.

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα ΚΤΕΛ για να φύγουν από το Κέντρο ζητάνε ανταλλάγματα αφού θα χάσουν έσοδα..  Επίσης, το έχουμε ξαναπει ότι γραμμές του ΟΑΣΑ όπως τα 122, 304/5 είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να τις δουλέψουν τα ΚΤΕΛ λόγω ακαταλληλότητας των λεωφορείων που διαθέτουν. Δεν κλείνουν οι πόρτες στις νταλίκες με συχνότητες του 15λεπτου και θα χωρέσουν όλοι αυτοί σε πούλμαν των 50 θέσεων.. Εκτός αν πάνε στα ΚΤΕΛ και αγοράσει/νοικιάσει το ΚΤΕΛ 18μετρα αστικά όπως είχε πετάξει κάποιος σαν ιδέα κάποτε.. ROFL

Την ιδέα αυτή παίζει να την πέταξα εγώ, συγκρίνοντας τα αντίστοιχα "ΚΤΕΛ Αττικής" της Ισπανίας! Αν η εταιρεία πρέπει να αναλάβει μια γραμμή όπου απαιτείται 18μετρο όχημα, θα το κάνει. Αλλιώς αν δεν το κάνει το ΚΤΕΛ, θα εμφανιστεί τώρα ο Τσόκας ή ο Στεφανάκης ή ο Παπαδάκης Μπρος να δηλώσει στο Υπουργείο ότι με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο διαθέτει υποδομή είναι έτοιμος να το κάνει. 

Επίσης σκέψου τι πληρότητες θα είχαν 304/5 και 122 αν ο οπερέιτορ ήταν ιδιώτης με εισπράκτορα και εισιτήριο άνω των 2€! Θα έβλεπες μάλλον πληρότητες χειμώνα και τις παραλίες από Φλοίσβο μέχρι Βούλα τίγκα από επιβάτες Α2/Β2. Μη ξεχνάς ότι λόγω των συνθηκών στο 122 τα καλοκαίρια όλοι τζάμπα μετακινούνται...

(04-10-2018, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, τα 322/323 είναι από τις λίγες πραγματικά κερδοφόρες γραμμές της Ο.ΣΥ. καθότι πληρώνει ο δήμος.. Για ποιο λόγο να χαθούν και αυτά τα έσοδα όταν η Ο.ΣΥ. είναι σε κακή οικονομική κατάσταση;

Ή τα δίνεις στα ΚΤΕΛ ως πεσκέσι για να εγκαταλέιψουν την Πλ. Αιγύπτου!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από N1Ellinikou - 04-10-2018, 03:26 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 45.022 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)