10-09-2010, 11:07 AM
(10-09-2010, 08:35 AM)panos81 Έγραψε: παρατήρησα όμως ότι το σήμα της στάσης ενεργοποιείται αμέσως με το πάτημα του μπουτόν και δεν χρειάζεται να το κρατάς πατημένο για κάποια δευτερόλεπτα όπως στα αντίστοιχα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.Κοιταξε, αυτη η επιλογη ειναι δικοπο μαχαιρι..
Απο την μια εχεις τον καθε μπαγλαμα να παταει τα κουδουνια ολη την ωρα (συνηθως βεβαια ειναι ατομα μικρης ηλικιας με ανευθυνους γονεις) και να σταματαει το λεωφορειο σε καθε σταση χωρις λογο και απο την αλλη εχεις τον ανιδεο Ελληνα που το πατησε και σου λεει "οκ το πατησα" χωρις να ξερει να κοιταξει τις ενδειξεις του λεωφορειου αν δοθηκε η οχι το σημα για σταση..
(10-09-2010, 08:35 AM)panos81 Έγραψε: Επίσης, ο Δήμος έδωσε στους οδηγούς στολές. Αυτό μου φαίνεται περιττό έξοδο, τα λεφτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αλλού καλλίτερα, π.χ. ανάρτηση ωραρίων διέλευσης και στις στάσεις.
Ας πουμε οτι προσπαθουν να οργανωθουν.. Καινουργια λεωφορεια πηραν.. Μηδενα προ του τελους μακαριζε
(10-09-2010, 08:35 AM)panos81 Έγραψε: Τέλος, ειδικά τώρα που τα λεωφορεία έχουν ηλεκτρονικές προμετωπίδες, θα πρέπει να τις προγραμματίσουν να γράφουν τον προορισμό τους, ειδικά αφού το τμήμα επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου στο Άλσος Μορελλά και μέρος της οδού Δημοκρατίας και η οδός Πίνδου στην Άνω Πεύκη είναι κοινά και για τις δύο κατευθύνσεις. Προς το παρόν, η προμετωπίδα γράφει "22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ Ι.Χ.".Αν τα λεωφορεια ηταν ιδιοκτησια του Δημου, θα σου ελεγα οτι ειναι στο χερι των υπαλληλων του. Τωρα, μαλλον πρεπει να προγραμματιστουν κατα παραγγελια απο το Δημο προς την εταιρια που κανει το leasing.