Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
(03-10-2018, 09:31 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ένα χρόνο μετά την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, πάντα φταίει κάποιος άλλος πέρα από τον ίδιο τον επιβάτη...

Από τον Ιούλιο έχει ανακοινωθεί η κατάργηση του μειωμένου athena ticket και μάλιστα ορισμένα site το αναδημοσίευαν συχνά (στο λογαριασμό ελληνικής έκδοσης ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας στο twitter ειδικά μέχρι τα μέσα Αυγούστου δημοσιεύονταν σχεδόν καθημερινά!), αλλά όλοι ασχολιόντουσαν με το πότε παντρεύεται ο Τανιμανίδης. Τα περισσότερα κινητά υποστηρίζουν πλέον NFC, αλλά κανείς δεν ασχολείται με το να φορτίσει την κάρτα του από το κινητό του. Μέχρι και για τα μηχανήματα του Τραμ παρέλαυνε συνδικαλιστής καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά δεν τον είδα να λέει κάτι για τον όγκο συναλλαγών που στα ΑΜΕΚ που διατηρήθηκαν στο δίκτυο του Τραμ (και δεν είναι και λίγα!) είναι σχεδόν μηδενικός.

Τώρα έχουμε και τους συνδικαλιστές που θυμήθηκαν ξαφνικά ότι έχουν αποσπαστεί υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ σε άσχετες υπηρεσίες. Τώρα έφυγε αυτό το προσωπικό; Πόσοι είναι αυτοί; Πόσοι από αυτούς είχαν ειδικότητα εκδότη εισιτηρίων; Γιατί ο λαλίστατος μεγαλο-συνδικαλιστής του Μετρό δε βγάζει τεκμηριωμένα στοιχεία; Από τον Ιούνιο που υπήρχαν ανοιχτά περισσότερα εκδοτήρια μέχρι τον Οκτώβριο τι άλλαξε; Και αφού υπάρχουν ελλείψεις, γιατί δεν πιέζουν την εταιρεία ακόμα και με ΣΟΧ να προσλάβει προσωπικό; Μόνο για τις καθαρίστριες η καούρα; Ή μήπως το πρόβλημα είναι ότι άρχισαν κάποια σωματεία να μικραίνουν (ήδη οι σταθμάρχες έχουν ιδρύσει δικό τους σωματείο που κρατά πολύ πιο ήπια στάση σε σχέση με το μεγαλύτερο σωματείο του Μετρό και σίγουρα δεν ασχολείται με το να κάνει καθημερινές τηλεοπτικές εμφανίσεις) και κάποιοι προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν πρόθυμους "αγωνιστές". Γιατί δεν είδα καμία ευαισθησία από τον κάθε συνδικαλιστή όταν κλείνει το Μετρό για να απεργεί μόλις το 1/3 των εργαζομένων εκείνη την ώρα (συνέβη μόλις στα τέλη του περασμένου Ιουνίου με στάση εργασίας ηλεκτροδηγών) και ταλαιπωρούνται πολλές χιλιάδες (δεν είναι μόνο οι επιβάτες-χρήστες του Μετρό, αλλά και εκείνοι που χρησιμοποιούν λεωφορεία που επιβαρύνονται ελλείψει ΜΣΤ, ακόμα και οι χρήστες ΙΧ που χρειάζονται διπλάσιο χρόνο από μία τυπική Καθημερινή).


Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.. Ο ΟΑΣΑ και οι θυγατρικές του (ΟΣΥ & ΣΤΑΣΥ) είναι η επιχείρηση και ο επιβάτης ο πελάτης.. Μάντεψε ποιος θα πρεπε να δημιουργήσει συνθήκες όσο το δυνατόν πιο ευνοικές και να προσφέρει ένα συστημα κομίστρου το κατά δύναμη απλό ώστε να έχει τελικώς έσοδα... Όσο περισσότερο περιπλέκεται η κατάσταση απλά θα αυξάνεται η εισιτηριοδιαφυγή..

Ο επιβάτης που δεν πήγε να βγάλει προσωποποιημένη πολύ πιθανόν να σκέφτηκε ότι θα δωθεί παράταση ή δεν θα εφαρμοστεί τελικώς.. Που ήδη εν μέρει αυτό συμβαίνει καθότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζει να εκδίδει μειωμένα εισιτήρια και στον ΟΑΣΑ έχει αναφερθεί ότι δόθηκε παράταση 10 ημερών...

Και φυσικά είναι το λιγότερο γελοία (και σπάταλη) η πρόταση για πρόσληψη προσωπικού για ορισμένο χρονικό διάστημα προκειμένου να εισπραχθούν μηδενικά έσοδα... Γιατί μέσα στην παράνοια που επικρατεί έχουμε ξεχάσει ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο μπήκε για να επιτευχθεί μείωση δαπανών και αύξηση εσόδων τη στιγμή που έχουν επιτευχθεί τα ακριβώς αντίθετα. Μην ακούσω για τα δελτία τύπου του ΟΑΣΑ περί αύξησης εσόδων με ποσοστά όταν τη στιγμή που δεν αναφέρονται ακριβή νούμερα είναι του επιπέδου των 92 λεωφορείων της περιφέρειας, των 300 λεωφορείων του ΟΑΣΘ και της συνέπειας που ανταποκρίθηκε το επιβατικό κοινό στην είσοδο από την πρώτη πόρτα...

Το πρόβλημα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο ξεκίνησε από την έλλειψη μηχανημάτων έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα οποία ήταν και είναι υποπολλαπλάσια των μηχανημάτων έκδοσης χάρτινου εισιτηρίου και με μενού πιο δύσχρηστα σε σχέση με τα παλιά μηχανήματα. Κινητό με NFC δεν διαθέτουν όλοι ούτε και μπορείς να τους υποχρεώσεις να έχουν.

Πλήρης εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου χώρις να έχουν αναβαθμιστεί τα παλιά μηχανήματα ή να έχουν αγοραστεί περισσότερα ηλεκτρονικού δεν έπρεπε να γίνει (και από τι φαίνεται τα παλιά δεν μπορούν να αναβαθμιστούν..). Το ίδιο και για την έλλειψη σημείων πώλησης σε περίπτερα, ψιλικατζίδικα κλπ μεμονωμένων εισιτηρίων που έπρεπε να ήταν όπως στην εποχή του χάρτινου. Τότε θα υπήρχε επαρκής διάθεση και φυσικά δεν θα είχαμε ουρές... Και το κυριότερο δεν θα υπήρχαν οι ουρές της ξεφτίλας και ούτε κόσμος που είναι διατεθιμένος να πληρώσει εισιτήριο να μπαίνει δωρεάν στα ΜΜΜ..

Τέλος, για τις μετατάξεις πάνε χρόνια (από το 2011) αλλά τώρα νομίζω έγινε κίνηση από το υπουργείο να επανέλθουν στη ΣΤΑΣΥ (που κάπου ... κόλλησε) οπότε είναι επίκαιρο. Το ίδιο και οι εκδότες που έφυγαν από την έκδοση εισιτηρίων και πήγαν σταθμάρχες στη Γραμμή 1. Για τις απεργίες αν και προφανώς είναι δημοκρατικό δικαίωμα θα έπρεπε νομίζω να αναζητθούν άλλοι τρόποι διαμαρτυρίας οι οποίοι να μην πλήττουν το επιβατικό κοινό αλλά τις διοικήσεις των εταιρειών και το Υπουργείο που ούτως ή άλλως στοχεύουν.


(03-10-2018, 10:48 PM)nikos1991 Έγραψε: Μας τα χουν κάνει τσουρέκια με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. 
Η θεία Κούλα που έχει λογαριασμό στο fb για να χαζεύει συνταγές της Αργυρώς για κουλουράκια δεν είδε ότι τα άτομα άνω των 65 πρέπει να βγάλουν προσωποποιημένη.
Η Θανασάκης, τριτοετής φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ που λιώνει 22 ώρες την ημέρα στο pugb δεν είχε χρόνο να μάθει ότι έπρεπε να βγάλει προσωποποιημένη.
Τα νούμερα είναι απλά. Το πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας έχει 3.342.473 (απογραφή 2011), οι προσωποποιημένες κάρτες είναι 850.000, κάτι που σημαίνει ότι δεν θέλουν να βγάλουν κάρτα, είτε γιατί είναι του διαβόλου, είτε γιατί τους παρακολουθεί ο ΟΑΣΑ, είτε γιατί απλά αδιαφορούν. Και αυτούς θα πρέπει τα μέλη του forum να τους λυπηθούμε. 
Από μένα η λύση είναι μία. Καιάδας.

Ο πληθυσμός της Αθήνας πιστεύω είναι αρκετοι παραπάνω κάτοικοι αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική να βγάλουν όλοι athena card τη στιγμή που και αυτή έχει το κόστος της για τον ΟΑΣΑ.. Πέρα από τους συστηματικούς χρήστες και όσους δικαιούνται μηδενικό κόμιστρο υπάρχουν οι περιστασιακοί που δεν τους νοιάζει να κουβαλάνε μια ακόμα κάρτα και βολεύονται με τα εισιτήρια, υπάρχουν όσοι έρχονται από επαρχία είτε περιστασιακά είτε για σπουδές κ.α. που η έκδοση κάρτας είναι αποκλειστικά ταλαιπωρία και σπατάλη χρόνου. Μόνο κάθε Οκτώβρη απαξ και ισχύσει η έκδοση μειωμένου θα γίνεται επιεικώς της Πόπης με τις εκδόσεις προσωποποιημένων (περιττές εργατοώρες). Επιπλέον η athena card αμφιβάλλω ότι μπορεί να αντέξει 10 έτη σε καλή κατάσταση που αναφέρει ο ΟΑΣΑ τη στιγμή που π.χ. πιστωτικές και χρεωστικές αντικαθίστανται αρκετά νωρίτερα και δωρεάν, χώρια τις περιπτώσεις απώλειας λ.χ. λόγω κλοπής.. Αυτά όμως όταν αναφέρονται βλέπω όλοι κάνουν τα "στραβά μάτια" ..


(03-10-2018, 11:32 PM)konnos Έγραψε: Όσον αφορά το θέμα με τις κάρτες, θα ήταν καλύτερα πιστεύω εξ' αρχής να έλεγαν ότι έκδοση καινούργιου εισιτηρίου κοστίζει πχ συν 1 ευρώ, όπως γίνεται στο εξωτερικό. Με τον τρόπο αυτό ο άλλος προτιμάει την κάρτα γιατί όσο άσχετος και να είναι από τεχνολογία, αν του πεις ότι θα το πληρώσεις το ολόκληρο 1,40+1 ευρώ θα αναγκαστεί να μάθει το καινούργιο σύστημα.

Το χάρτινο athena ticket δεν είναι εφ όρου ζωής...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) - από mercedes elbo - 04-10-2018, 02:37 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)