04-10-2018, 01:44 AM
Προφανώς μιλάμε για έναν νόμο που δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Και παλιότερα, το 2013, η σύμβαση ανάθεσης έργου μεταξύ ΟΑΣΑ - ΟΣΥ προέβλεπε περικοπή επιδότητσης σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίων, δρομολόγησης διαφορετικού τύπου οχημάτων από αυτόν που προέβλεπε η σύμβαση κλπ. Εξυπακούεται ότι τίποτα δεν εφαρμόστηκε (και ορθώς). Το ίδιο θα συμβεί και τώρα..
Όσο για ηλεκτρονικό εισιτήριο/τηλεματική στα ΚΤΕΛ είναι ακόμα μεγαλύτερα ανέκδοτα.. Το ίδιο και η ανάθεση γραμμών της Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ τη στιγμή που έχουμε επεκτάσεις δικτύου (310, 314, 535 κ.α.)
Όσο για ηλεκτρονικό εισιτήριο/τηλεματική στα ΚΤΕΛ είναι ακόμα μεγαλύτερα ανέκδοτα.. Το ίδιο και η ανάθεση γραμμών της Ο.ΣΥ. σε ΚΤΕΛ τη στιγμή που έχουμε επεκτάσεις δικτύου (310, 314, 535 κ.α.)