03-10-2018, 11:55 PM
(03-10-2018, 11:10 PM)meganium Έγραψε: Δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά το δεύτερο σημείο πχ το 306 που από την ίδρυση της στην σημερινή μορφή από τα 30 δρομολόγια που έχει προγραμματισμενα εκτελεί στην καλύτερη τα 15 θα πληρώνει η ΟΣΥ ή ο ΟΑΣΑ πρόστιμο ανά μέρα 30000 πρόστιμο για αυτή την γραμμή και επειδή θα γίνεται συνέχεια θα πληρώνει έως 60000 ευρώ πρόστιμο την ημέρα;
Επίσης για το σημείο 3 πχ επειδή η ΟΣΥ στο 306 πχ πάλι διαθέτει ένα όχημα την ημέρα το δεύτερο που είναι προγραμματισμενο θα μπορεί να το εκτελεί το ΚΤΕΛ Αττικής;
Ο νομοθέτης είτε δεν έχει καμία επαφή με τις συγκοινωνίες της Αθήνας και ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί στην ΟΣΥ είτε έχουν αποφασίσει να φεσώσουν με δισεκατομμύρια Ευρώ χρέος τα ταμεία της εταιρείας. Η διατύπωση στη συγκεκριμένη παράγραφο μοιάζει ωστόσο ελλιπής ως προς το ποια θεωρούνται "καθορισμένα δρομολόγια" (ειδικά όταν μιλάμε για την ΟΣΥ), ποιο όργανο θα δέχεται αναφορές και θα ελέγχει την εκτέλεση ή μη ενός δρομολογίου, τυχόν παραθυράκια (δε μπορεί να επιβάλεις πρόστιμο για ανεκτέλεστο δρομολόγιο λόγω κυκλοφοριακών ή άλλων έκτακτων συνθηκών) αλλά και που θα αποδίδεται το πρόστιμο.
Για το άλλο ζήτημα, προφανώς θα προχωρήσει η μεταφορά έργου στα ΚΤΕΛ σε περιοχές εκτός Αττικής (βλ. Δήμος Σαρωνικού, Δυτική Αττική) αλλά με όρους που θα συμφωνούνται με τον ΟΑΣΑ και δε θα μου φαίνονταν περίεργο αν η πρόβλεψη αυτή μετατρέψει κάποιες τοπικές γραμμής μικρής επιβατικής κίνησης σε δημοτικές.