03-10-2018, 09:31 PM
Ένα χρόνο μετά την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, πάντα φταίει κάποιος άλλος πέρα από τον ίδιο τον επιβάτη...
Από τον Ιούλιο έχει ανακοινωθεί η κατάργηση του μειωμένου athena ticket και μάλιστα ορισμένα site το αναδημοσίευαν συχνά (στο λογαριασμό ελληνικής έκδοσης ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας στο twitter ειδικά μέχρι τα μέσα Αυγούστου δημοσιεύονταν σχεδόν καθημερινά!), αλλά όλοι ασχολιόντουσαν με το πότε παντρεύεται ο Τανιμανίδης. Τα περισσότερα κινητά υποστηρίζουν πλέον NFC, αλλά κανείς δεν ασχολείται με το να φορτίσει την κάρτα του από το κινητό του. Μέχρι και για τα μηχανήματα του Τραμ παρέλαυνε συνδικαλιστής καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά δεν τον είδα να λέει κάτι για τον όγκο συναλλαγών που στα ΑΜΕΚ που διατηρήθηκαν στο δίκτυο του Τραμ (και δεν είναι και λίγα!) είναι σχεδόν μηδενικός.
Τώρα έχουμε και τους συνδικαλιστές που θυμήθηκαν ξαφνικά ότι έχουν αποσπαστεί υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ σε άσχετες υπηρεσίες. Τώρα έφυγε αυτό το προσωπικό; Πόσοι είναι αυτοί; Πόσοι από αυτούς είχαν ειδικότητα εκδότη εισιτηρίων; Γιατί ο λαλίστατος μεγαλο-συνδικαλιστής του Μετρό δε βγάζει τεκμηριωμένα στοιχεία; Από τον Ιούνιο που υπήρχαν ανοιχτά περισσότερα εκδοτήρια μέχρι τον Οκτώβριο τι άλλαξε; Και αφού υπάρχουν ελλείψεις, γιατί δεν πιέζουν την εταιρεία ακόμα και με ΣΟΧ να προσλάβει προσωπικό; Μόνο για τις καθαρίστριες η καούρα; Ή μήπως το πρόβλημα είναι ότι άρχισαν κάποια σωματεία να μικραίνουν (ήδη οι σταθμάρχες έχουν ιδρύσει δικό τους σωματείο που κρατά πολύ πιο ήπια στάση σε σχέση με το μεγαλύτερο σωματείο του Μετρό και σίγουρα δεν ασχολείται με το να κάνει καθημερινές τηλεοπτικές εμφανίσεις) και κάποιοι προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν πρόθυμους "αγωνιστές". Γιατί δεν είδα καμία ευαισθησία από τον κάθε συνδικαλιστή όταν κλείνει το Μετρό για να απεργεί μόλις το 1/3 των εργαζομένων εκείνη την ώρα (συνέβη μόλις στα τέλη του περασμένου Ιουνίου με στάση εργασίας ηλεκτροδηγών) και ταλαιπωρούνται πολλές χιλιάδες (δεν είναι μόνο οι επιβάτες-χρήστες του Μετρό, αλλά και εκείνοι που χρησιμοποιούν λεωφορεία που επιβαρύνονται ελλείψει ΜΣΤ, ακόμα και οι χρήστες ΙΧ που χρειάζονται διπλάσιο χρόνο από μία τυπική Καθημερινή).
Από τον Ιούλιο έχει ανακοινωθεί η κατάργηση του μειωμένου athena ticket και μάλιστα ορισμένα site το αναδημοσίευαν συχνά (στο λογαριασμό ελληνικής έκδοσης ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας στο twitter ειδικά μέχρι τα μέσα Αυγούστου δημοσιεύονταν σχεδόν καθημερινά!), αλλά όλοι ασχολιόντουσαν με το πότε παντρεύεται ο Τανιμανίδης. Τα περισσότερα κινητά υποστηρίζουν πλέον NFC, αλλά κανείς δεν ασχολείται με το να φορτίσει την κάρτα του από το κινητό του. Μέχρι και για τα μηχανήματα του Τραμ παρέλαυνε συνδικαλιστής καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά δεν τον είδα να λέει κάτι για τον όγκο συναλλαγών που στα ΑΜΕΚ που διατηρήθηκαν στο δίκτυο του Τραμ (και δεν είναι και λίγα!) είναι σχεδόν μηδενικός.
Τώρα έχουμε και τους συνδικαλιστές που θυμήθηκαν ξαφνικά ότι έχουν αποσπαστεί υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ σε άσχετες υπηρεσίες. Τώρα έφυγε αυτό το προσωπικό; Πόσοι είναι αυτοί; Πόσοι από αυτούς είχαν ειδικότητα εκδότη εισιτηρίων; Γιατί ο λαλίστατος μεγαλο-συνδικαλιστής του Μετρό δε βγάζει τεκμηριωμένα στοιχεία; Από τον Ιούνιο που υπήρχαν ανοιχτά περισσότερα εκδοτήρια μέχρι τον Οκτώβριο τι άλλαξε; Και αφού υπάρχουν ελλείψεις, γιατί δεν πιέζουν την εταιρεία ακόμα και με ΣΟΧ να προσλάβει προσωπικό; Μόνο για τις καθαρίστριες η καούρα; Ή μήπως το πρόβλημα είναι ότι άρχισαν κάποια σωματεία να μικραίνουν (ήδη οι σταθμάρχες έχουν ιδρύσει δικό τους σωματείο που κρατά πολύ πιο ήπια στάση σε σχέση με το μεγαλύτερο σωματείο του Μετρό και σίγουρα δεν ασχολείται με το να κάνει καθημερινές τηλεοπτικές εμφανίσεις) και κάποιοι προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν πρόθυμους "αγωνιστές". Γιατί δεν είδα καμία ευαισθησία από τον κάθε συνδικαλιστή όταν κλείνει το Μετρό για να απεργεί μόλις το 1/3 των εργαζομένων εκείνη την ώρα (συνέβη μόλις στα τέλη του περασμένου Ιουνίου με στάση εργασίας ηλεκτροδηγών) και ταλαιπωρούνται πολλές χιλιάδες (δεν είναι μόνο οι επιβάτες-χρήστες του Μετρό, αλλά και εκείνοι που χρησιμοποιούν λεωφορεία που επιβαρύνονται ελλείψει ΜΣΤ, ακόμα και οι χρήστες ΙΧ που χρειάζονται διπλάσιο χρόνο από μία τυπική Καθημερινή).