26-09-2018, 04:48 PM
(25-09-2018, 11:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Ανέκδοτο" είναι το να έχει ένας φορέας πραγματική εικόνα του πόσοι και ποιοι χρησιμοποιούν μειωμένα κόμιστρα; Ή μήπως θεωρούμε "κανονικότητα" την εικόνα ηλικιωμένων που κρατούν 4-5 εισιτήρια στο χέρι δοκιμάζοντας ποιο έχουν φορτισμένο; Μήπως είναι "κανονικότητα" και η εξωφρενική ποσότητα πολλαπλών εισιτηρίων που έχει φύγει μέσα στο έναν χρόνο εφαρμογής του νέου συστήματος (αρκετά από αυτά τα βλέπεις πεταμένα γύρω από τους σταθμούς ή τις στάσεις ή ακόμα και μέσα σε συρμούς και οχήματα);
Πραγματικό ανέκδοτο αποτελεί το να διαβάζουμε για "ρήξη ΟΑΣΑ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ"! Αλήθεια, πότε υπήρξε συνεργασία μεταξύ των δύο για το ΑΣΣΚ; Οι μόνοι σταθμοί που εφοδιάστηκαν με ΑΜΕΚ είναι αυτοί που είναι κοινοί με τη γραμμή 3 του Μετρό (Παλλήνη, Παιανία-Κάντζα, Κορωπί, Αεροδρόμιο) και από σπόντα και ο σταθμός της Νερατζιώτισσας λόγω ανταπόκρισης με τον ΗΣΑΠ. Ακόμα και ο κεντρικότερος σταθμός του Προαστιακού (Στ. Λαρίσης) δεν διαθέτει επικυρωτικές συσκευές και δε μπορεί να γίνει ουσιαστικά καταγραφή των μετακινήσεων με τον Προαστιακό για τους χρήστες που επιβιβάζονται ή αποβιβάζονται εκεί (η πίτα των εσόδων πως μοιράζεται???). Για να μη συζητήσουμε για την παντελή απουσία ΤΕΚ (εξοπλισμός για έκδοση προσωποποιημένης) στα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Πως λοιπόν να σταματήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να φορτίζει μειωμένα κόμιστρα σε πολλαπλά εισιτήρια όταν σε κανένα σταθμό του δικτύου της -πλην Αεροδρομίου λόγω ανταπόκρισης με το Μετρό- δεν έχει εξοπλισμό για να μπορεί να εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα;
ΥΓ: Προφανώς και ο ΟΑΣΑ θα δαπανήσει 3.200€ (πλέον ΦΠΑ) για να διαφημιστεί σε ένα σαιτ (avmag.gr) που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τις συγκοινωνίες, αλλά δε μπήκε στον κόπο να ανεβάσει ένα μήνυμα στην τηλεματική ή στις οθόνες των συρμών ή έστω να παίζει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα για την αλλαγή στον τρόπο αγοράς μειωμένου κομίστρου!
Μερικοί λόγοι που το θεωρώ ανέκδοτο τους έχω γράψει ήδη (έστω και σε off topic) και δεν βλέπω να θίγονται πουθενά.
https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...9#pid39259
Βάλε και τον πολλαπλασιασμό των ουρών σε εκδοτήρια που θα υπάρξει αν ισχύσει και φυσικά τον εκνευρισμό, την ταλαιπωρία και την περαιτέρω απαξίωση της συγκοινωνίας στα μάτια του επιβάτη...
Πραγματικη εικόνα του πόσοι χρησιμοποιούν μειωμένα κόμιστρα έχει ήδη εδώ και δεκαετίες ο ΟΑΣΑ από τις πωλήσεις αυτών. Όσο για το πολλαπλό εισιτήριο μετά από κάποιο σημείο φθείρεται οπότε ούτως ή άλλως μετά από ένα διάστημα θέλει αντικατάσταση. Η κατανομή των εσόδων αν θυμάμαι καλά είναι παγίως 1% προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και ακόμα και αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε όλες τις υποδομές θα ήταν αδύνατο να υπάρξει ακριβής κατανομή εσοδών αφού δεν γίνεται να καταγραφούν όλες οι μετακινήσεις (μην ακούσω για τις μπούρδες του ΟΑΣΑ περί επικύρωσης εισιτηρίου/κάρτας σε κάθε μέσο ακόμα και όταν είναι ενεργό..).
Για την απουσία εξοπλισμού σε εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί έχουν όλοι οι σταθμοί του Μετρό της ΣΤΑΣΥ; Ούτε στο 1/3 των σταθμών του Μετρό δεν υπάρχει η δυνατότητα..
Άλλες περιοχές που καλύπτονται αποκλειστικά από λεωφορεία έχουν;; Μην γράφουμε ότι θέλουμε..
Όσο για το υστερόγραφο προφανώς η σελίδα θα ανήκει σε "δικό" μας παιδί και του κάνουμε "δωράκι".. Μην ξεχνάμε και τον σύμβουλο διαχείρισης στόλου στα πρόσφατα.. Δυστυχώς τέτοιες αποφάσεις δαπανών είναι διαχρονικό φαινόμενο, ανεξαρτήτως κυβερνήσεων, με αποτέλεσμα να πετώνται ένα σωρό χρήματα τη στιγμή που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε άλλους τομείς των συγκοινωνιών όπως επισκευές λεωφορείων κ.α.