Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#33
Αν και δεν ξέρω αν ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο thread ενδιαφέρον έχουν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ πριν ανοίξει το Μετρό (1999).

http://www.tanea.gr/1999/08/28/greece/pe...oi-komboi/

Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται αρκετές σκέψεις οι οποίες είτε υλοποιήθηκαν άμεσα με το άνοιγμα των σταθμών (π.χ. Συγχώνευση 035/850, 217/229, 404, μεταφορά γραμμών Μεσογείων στην Εθν. Άμυνα κ.α. - το 422 που περιγράφεται είναι το παλιό 444 που εφαρμόστηκε) είτε ακόμα και μετά από χρόνια (κατάργηση γραμμής από Άνω Δαφνη τότε 228 - μετέπειτα 057/202).

Επίσης, αναφέρεται η συγχώνευση 222/608 που εντέλει πραγματοποιήθηκε το 2005, συγχωνεύσεις 235/732, 214/051 οι οποίες έγιναν με διαφορετικό τρόπο αλλά και κάτι άλλες αποφάσεις για συγχωνεύσεις-μπαρούφες όπως 057/137, 221/605, 210/821 που ευτυχώς δεν εφαρμόστηκαν..

Άλλες ενδιαφέρουσες τροποποιήσεις που αναφερόνται ήταν η επέκταση Γ4 (πρόγονος 154) μέσω Γούναρη/Ρήγα Φεραίου με κατάργηση 128 (τελικά παρέμεινε το 128 και βγήκε το 154), κατέβασμα 447 στην Εθν. Άμυνα (τελικώς κατέβηκε το 402 στην Κατεχάκη), 140 κόψιμο στην Εθν. Άμυνα, Β3 επί της Βουλιαγμένης μέχρι Βάρη και Ε3 (τελικά είδαμε το 171) μερικές εκ των οποίων έχουν προταθεί εδώ και σε άλλους χώρους στο παρελθόν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από mercedes elbo - 20-09-2018, 05:20 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)