09-09-2010, 03:19 PM
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών μισθώνει πούλμαν για να κάνει το εσωτερικό δρομολόγιο της Πανεπιστημιούπολης, του οποίου η διαδρομή είναι σχεδόν ίδια με το 250 του Ο.Α.Σ.Α. εντός των ορίων της Πανεπιστημιούπολης. Η μίσθωση των πούλμαν από ένα ιδιωτικό ταξιδιωτικό γραφείο συνεπάγεται και το ανάλογο κόστος.
Την ίδια στιγμή εκατοντάδες λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. που αποσύρθηκαν σε μέση ηλικία παραμένουν αναξιοποίητα. Θα μπορούσαν άνετα να ενοικιάσουν κάποια από αυτά τόσο στο Ε.Κ.Π.Α. όσο και στο Ε.Μ.Π. για να κάνουν εσωτερικό δρομολόγιο, αλλά και να αναλάβουν για λογαριασμό τις Ε.ΘΕ.Λ. τις γραμμές 242 και 250, ίσως μάλιστα μετατρέποντάς τις σε express (χωρίς στάσεις εκτός Πολυτεχνούπολης και Πανεπιστημιούπολης). Τα Neoplan, Van Hool και Βεργίνες έχουν ακόμα κάποια χρόνια που μπορούν να κυκλοφορήσουν, και τέτοιες γραμμές (ειδικά οι εσωτερικές) όπου η χρήση τους είναι ελαφριά, χωρίς μποτιλιαρίσματα και μεγάλο όγκο επιβατών, σημαίνει πως κάποια από αυτά, γύρω στα 11 με έναν πρόχειρο υπολογισμό (ήτοι για την Πολυτεχνούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 2 για το 242, ενώ για την Πανεπιστημιούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 3 για το 250, συν από 1 εφεδρικό) θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εκεί.
Την ίδια στιγμή εκατοντάδες λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. που αποσύρθηκαν σε μέση ηλικία παραμένουν αναξιοποίητα. Θα μπορούσαν άνετα να ενοικιάσουν κάποια από αυτά τόσο στο Ε.Κ.Π.Α. όσο και στο Ε.Μ.Π. για να κάνουν εσωτερικό δρομολόγιο, αλλά και να αναλάβουν για λογαριασμό τις Ε.ΘΕ.Λ. τις γραμμές 242 και 250, ίσως μάλιστα μετατρέποντάς τις σε express (χωρίς στάσεις εκτός Πολυτεχνούπολης και Πανεπιστημιούπολης). Τα Neoplan, Van Hool και Βεργίνες έχουν ακόμα κάποια χρόνια που μπορούν να κυκλοφορήσουν, και τέτοιες γραμμές (ειδικά οι εσωτερικές) όπου η χρήση τους είναι ελαφριά, χωρίς μποτιλιαρίσματα και μεγάλο όγκο επιβατών, σημαίνει πως κάποια από αυτά, γύρω στα 11 με έναν πρόχειρο υπολογισμό (ήτοι για την Πολυτεχνούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 2 για το 242, ενώ για την Πανεπιστημιούπολη 2 αμιγώς εσωτερικά και 3 για το 250, συν από 1 εφεδρικό) θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εκεί.