Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
#46
Επίσης το 5 τι νόημα έχει να πάει από Εγνατία για ΝΣΣ. Τσιμισκη για σταθμό μένει κενή. Είναι μεγάλη αποτυχία περιορισμός λεωφορείων και περισσότερα χιλιόμετρα. Και το Κ1 γιατί ΚΤΕΛ και όχι σταθμό. Οι γραμμές του ΝΣΣ 9,19,38,40,51,52,54,56,64 που δεν διέρχονται από κέντρο συγκεντρώνουν περισσότερη κίνηση από 80,81,82,89. Χωριά Που κάποιος φοιτητής ΤΕΙ από την άλλην μεριά θα πρέπει να παίρνει μόνο το Κ2 για να πάει σταθμό. Αλλιώς πως ; Θα παίρνει Κ1 και μετά 80 που δε έχει καλή συχνότητα ;

Το ζήτημα αν είναι περιορισμός των λεωφορείων στον ΝΣΣ το θέμα είναι ένα. 23,11,(17 η 37) μέχρι το πέταλο και τελειώνει εδώ
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές - από GiannisB - 10-09-2018, 03:04 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.377 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 24 Επισκέπτης (ες)