07-09-2010, 09:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2013, 09:10 PM από N1Ellinikou.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YN-6701 έως ΥΝ-6900
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1982
Τα Chavdar όταν πρωτοήλθε η πρώτη παραλάβη εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικου με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6780 και ανέλαβαν τις γραμμές :
Αθήνας : 159-236-401-402-403-404
Πειραιά : 827-828-849-904-905-907
Η δεύτερη παραλάβη εγκαταστάθηκε στο αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 και ανέλαβαν τις γραμμές 134-135-136-137-201-203-204-209-210-218-219-405-732-816-911.
Το 1982 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6780 13ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 13 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το 1983 τα οχήματα ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6810 μεταφέρθηκαν από το αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου στο αμαξοστάσιο Ελληνικού με τις γραμμές 201-203-204 ενώ η γραμμή 732 πέρασε στο αμαξοστάσιο Βοτανικού.
Το 1982 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 13ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6900 13 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το 1985 με το άνοιγμα του αμαξοστασιού Άνω Λιοσίων τα οχήματα ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 μεταφέρθηκαν απο το Ελληνικό στα Άνω Λιόσια,επίσης και τα οχήματα ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 από Αγ. Δημήτριο στα Άνω Λιόσια ιδρύοντας το 15ο κλιμάκιο μαζί με τα Ελληνικά.Η γραμμή 218 πέρασε από τον Αγ. Δημήτριος στο Πειραιά ενώ ανέλαβε τη γραμμή 230 από το 2ο κλιμάκιο.
Το 1986 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξείς
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 1-110 15ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6880 111-180 13ο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΝ-6881 έως ΥΝ-6900 181-200 15ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Το 1989 και συγκεκριμένα στις 23/12 με την ένωση των κλιμακίων διαμορφώθηκαν ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 1-110 7ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Πρώην 15ο)
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6880 11-80 5ο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πρώην 13ο)
ΥΝ-6881 έως ΥΝ-6900 111-130 7ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Πρώην 15ο)
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YN-6701 έως ΥΝ-6900
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1982
Τα Chavdar όταν πρωτοήλθε η πρώτη παραλάβη εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικου με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6780 και ανέλαβαν τις γραμμές :
Αθήνας : 159-236-401-402-403-404
Πειραιά : 827-828-849-904-905-907
Η δεύτερη παραλάβη εγκαταστάθηκε στο αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου με αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 και ανέλαβαν τις γραμμές 134-135-136-137-201-203-204-209-210-218-219-405-732-816-911.
Το 1982 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6780 13ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 13 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το 1983 τα οχήματα ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6810 μεταφέρθηκαν από το αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου στο αμαξοστάσιο Ελληνικού με τις γραμμές 201-203-204 ενώ η γραμμή 732 πέρασε στο αμαξοστάσιο Βοτανικού.
Το 1982 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 13ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6900 13 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Το 1985 με το άνοιγμα του αμαξοστασιού Άνω Λιοσίων τα οχήματα ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 μεταφέρθηκαν απο το Ελληνικό στα Άνω Λιόσια,επίσης και τα οχήματα ΥΝ-6781 έως ΥΝ-6900 από Αγ. Δημήτριο στα Άνω Λιόσια ιδρύοντας το 15ο κλιμάκιο μαζί με τα Ελληνικά.Η γραμμή 218 πέρασε από τον Αγ. Δημήτριος στο Πειραιά ενώ ανέλαβε τη γραμμή 230 από το 2ο κλιμάκιο.
Το 1986 τα Chavdar ήταν μοιρασμένα ως εξείς
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 1-110 15ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6880 111-180 13ο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΝ-6881 έως ΥΝ-6900 181-200 15ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Το 1989 και συγκεκριμένα στις 23/12 με την ένωση των κλιμακίων διαμορφώθηκαν ως εξής.
ΥΝ-6701 έως ΥΝ-6810 1-110 7ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Πρώην 15ο)
ΥΝ-6811 έως ΥΝ-6880 11-80 5ο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πρώην 13ο)
ΥΝ-6881 έως ΥΝ-6900 111-130 7ο ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (Πρώην 15ο)