16-08-2018, 10:45 PM
(16-08-2018, 05:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κατά πρώτον, χρόνια πολλά για χθες! Κατά δεύτερον, δυστυχώς δεν γνωρίζω τι διαδικασία χρειάζεται για καταβολή αποζημίωσης. Ίσως τα μέλη του φόρουμ που έχουν την ιδιότητα του νομικού να μπορούν να βοηθήσουν περαιτέρω.
Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι η αναφορά (με όποιο τρόπο και αν γίνει) είναι σχεδόν το μοναδικό μέσο που έχουμε για να επιλυθούν τα όποια λάθη υπάρχουν. Γι' αυτό και καλό είναι να επιμένουμε με κάθε τρόπο ακόμα και αν χρειάζεται να στείλουμε 2η φορά για το ίδιο πράγμα.
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Χρόνια πολλά σε όλους για τη χθεσινή μέρα!
Τυπικά και σε αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να έχει αρμοδιότητα η Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών που έχει συσταθεί από το 2013, αλλά θεώρησαν απαραίτητο να της δώσουν αρμοδιότητα μόνο επί ζητημάτων που αφορούν υπεραστικές γραμμές. Για το Υπουργείο Υποδομών δεν το συζητάμε. Ποιος υπουργός θα άφηνε έκθετες τις διοικήσεις που ο ίδιος διόρισε και θα επέτρεπε να χρεώνονται οι ΔΕΚΟ που ελέγχει; Γιατί μπορούμε όλοι μας να φανταστούμε πόσες αναφορές που φθάνουν καθημερινά στον ΟΑΣΑ για ανεκτέλεστα δρομολόγια ή συμπεριφορές του προσωπικού, αλλά και για ήσσονος σημασίας ζητήματα (κάποιοι θεωρούν τους οδηγούς ως δούλους τους που πρέπει να σηκώνονται ακόμα και για να τους ανοίξουν το παράθυρο) θα έχουν μείνει αναπάντητες.