14-08-2018, 08:58 PM
Όντως υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να μην απαντήσουν όπως οφείλουν (μου έχει τύχει και εμένα 1-2 φορές). Παραταύτα συνήθως απαντάνε και σε περιπτώσεις εμπλοκής με οδηγό στέλνεται "Κλήση σε Απολογία" και στη συνέχεια πειθαρχικό (απ όπου πολλοί έχουν φάει ποινές..). Ακόμα όμως και ποινή να μην υπάρχει μόνο η διαδικασία του Πειθαρχικού είναι αποτρεπτικός παράγοντας για πολλούς.. Χώρια που συνήθως είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι οπότε δεν μπορούν να κάνουν και συνέχεια τα "στραβά μάτια" και άλλωστε αποτελούν μειοψηφία που βγάζει κακό όνομα για ολοκληρη επαγγελματική ομάδα που στην πλειοψηφία της δεν φταίει σε τίποτα..
Σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι όσο το δυνατόν να αναφέρουμε περιστατικά που συμβαίνουν ακόμα και αν χρειαστεί να σταλεί 2η αναφορά για το ίδιο περιστατικό. Είναι ο μόνος τρόπος έτσι ώστε να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις.
Υ.Γ. Σε περίπτωση μη απάντησης αναφοράς εντός διμηνου υπάρχει η δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης βάσει του ΧΥΚ του ΟΑΣΑ. Το ίδιο και για ανάρμοστες συμπεριφορές που μετά το "μέτρο" της επιβίβασης από μπροστά είναι στα φόρτε τους...
http://www.oasa.gr/pdf/el/ya_xyk_2015.pdf
Σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι όσο το δυνατόν να αναφέρουμε περιστατικά που συμβαίνουν ακόμα και αν χρειαστεί να σταλεί 2η αναφορά για το ίδιο περιστατικό. Είναι ο μόνος τρόπος έτσι ώστε να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις.
Υ.Γ. Σε περίπτωση μη απάντησης αναφοράς εντός διμηνου υπάρχει η δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης βάσει του ΧΥΚ του ΟΑΣΑ. Το ίδιο και για ανάρμοστες συμπεριφορές που μετά το "μέτρο" της επιβίβασης από μπροστά είναι στα φόρτε τους...
http://www.oasa.gr/pdf/el/ya_xyk_2015.pdf