11-08-2018, 01:44 PM
(10-08-2018, 04:51 PM)NightLine Έγραψε: Δηλαδή κατά τον Μάριο, ένας -μη φοιτητής/καθηγητής- που βρίσκεται στον Πειραιά και έχει μια δουλειά/ένα ραντεβού στου Ζωγράφου, τι πρέπει να κάνει εφ'όσον αυτή είναι η μοναδική γραμμή που συνδέει τον Πειραιά κατ'ευθείαν με Ζωγράφου; Γιατί να πάρει 2 γραμμές;
Εφόσον η γραμμή έχει φτιαχτεί σαν σχολική, οφείλει ο κάθε άσχετος με τα πανεπιστήμια που εξυπηρετεί το Ε90 να σεβαστεί ότι ειδικά το πρωινό δρομολόγιο τους μήνες του χειμερινού εξαμήνου (Οκτώβριος-Φεβρουάριος) παρουσιάζει πληρότητα 100% και να παραχωρεί προτεραιότητα στους φοιτητές. Η δικιά σου δουλειά κανονίζεται και μισή ώρα μετά και είναι στου Ζωγράφου και όχι ΕΝΤΟΣ της Πανεπιστημιούπολης. Μπορείς να εκμεταλλευτείς τις λοιπές διερχόμενες γραμμές από τον Ευαγγελισμό προς την περιοχή για εξυπηρετηθείς.
(10-08-2018, 04:51 PM)NightLine Έγραψε: Τέσπα, αν όντως ήταν έτσι τα πράγματα, μπροστά από κάθε λεωφορείο θα υπήρχε ταμπελάκι του στυλ "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ", "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ", "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ", κτλ.
Μα τα 242, 250, Ε90, Ε15 είχαν από πάντα στις στάσεις και στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ την ένδειξη "ΣΧΟΛΙΚΗ". Τι παραπάνω χρειάζεται κάποιος για να αντιληφθεί ότι με τις γραμμές αυτές μετακινούνται ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ οι φοιτητές;
(10-08-2018, 04:25 PM)meganium Έγραψε: Όσον αφορά τη γραμμή του αεροδρομίου του Μετρό έχει ένα δίκιο ο Μάριος που είμαι μαζί του σε αυτό γιατί ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μετά το δρομολόγιο του αεροδρομίου μετά από 1 2 λεπτά έρχεται τοπικός συρμός δεν μπορεί να μένει έξω ο επιβάτης με προορισμό την Παλλήνη, Κάντζα, Κορωπί και Αεροδρόμιο για να πάει ο άλλος Πανορμου Αμπελόκηποι που λέει ο λόγος. Προσοχή δεν λέω να μην μπαίνει άλλα όχι να απαιτεί και θέση πχ όταν ο άλλος έχει να κάνει 30-40 λεπτά διαδρομή και να τον κοιτάει με μισό μάτι (πάρτε το μετρό από τους εξωτερικούς σταθμούς και φτάστε Πλακεντία και δείτε πως θα σας κοιτάνε).
Δεν έχω καμία σχέση με τις περιοχές αυτές (οι μετακινήσεις μου προς/από τα Μεσογεία είναι μία ανά εξάμηνο σχεδόν), ούτε έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το Μετρό για να πάω στο αεροδρόμιο. Ωστόσο, πραγματικά εξοργίζομαι βλέποντας την εικόνα με "Ελληναράδες" να τρέχουν σε παλαβοί να χωθούν στον συρμό που πάει Αεροδρόμιο ενώ πολλές φορές ακόμα και από τα μεγάφωνα γίνεται ενημέρωση ότι ακολουθεί επόμενος συρμός και να βλέπεις τουρίστες να ψάχνονται με τις βαλίτσες τους αν έχει μείνει ένα κενό στον συρμό για να χωρέσουν. Γιατί οι ξένοι δεν γίνονται "Ελληναράδες" να περιμένουν μπροστά στην πόρτα και μόλις αυτή ανοίξει να κάνουν κούρσα των 100μ για να προλάβουν μία θέση.
(10-08-2018, 03:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα δρομολόγια του Αεροδρομίου είναι κανονικά δρομολόγια και βάσει της υπάρχουσας δρομολόγησης εξυπηρετούν και το Αγ. Μαρίνα - Πλακεντία.. Επίσης, ρώτησες αν και οι υπόλοιποι (εκτός ταξιδιωτών) βιάζονται να πάνε στη δουλειά τους ή πρέπει να προλάβουν κάτι σε συγκεκριμένη ώρα;
Ρε τι διαβάζουμε! Αυτός που πάει στη δουλειά του και με τον επόμενο συρμό που θα έρθει 1-2' αργότερα θα φτάσει και πάλι στην ώρα του. Αν πάλι τόσο έχει καθυστερήσει, μάλλον πρέπει να αναπρογραμματίσει τον χρόνο διαδρομής από το σπίτι για την δουλειά. Για τον τουρίστα το επόμενο δρομολόγιο είναι σε 30'!
(10-08-2018, 03:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ουρές σε εκδοτήρια ΟΦΕΙΛΟΥΝ να μην υπάρχουν πουθενά και αν υπάρχουν σημαίνει ότι κάτι άλλο πρέπει να γίνει.. Όχι να σκεφτόμαστε ποιος έχει ανάγκη να βγάλει πιο γρήγορα εισιτήριο.. Επίσης, στο Χ95 μπορούν να βγάλουν και από τον οδηγό..
Για να μην υπάρχουν ουρές, πρέπει να υπάρχει και ευσυνειδησία. Όταν αυτή απουσιάζει ακόμα και για το ποιος εξυπηρετείται κατά προτεραιότητα στο εκδοτήριο της Όθωνος που υπάρχει για να εξυπηρετεί την αφετηρία του Χ95 (και με δυνατότητα πληρωμής με κάρτα), τότε πως να ελπίζουμε ότι από τον Οκτώβριο θα πετύχει και υποχρεωτική έκδοση προσωποποιημένης για τα μειωμένα κόμιστρα μπας και εκλείψουν και οι ουρές. Δουλειά των οδηγών είναι πάντως να ΟΔΗΓΟΥΝ. Το ότι υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου από τον οδηγό στα δρομολόγια του Αεροδρομίου δεν τον μετατρέπει και σε μόνο εκδότη εισιτηρίων της γραμμής κι αυτή εξυπηρετεί όσους εισέρχονται από ενδιάμεσα σημεία που δε λειτουργεί εκδοτήριο ή δεν υπάρχει πλέον αυτόματο μηχάνημα. Άλλωστε και η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών στις αφετηρίες (Σύνταγμα, Πλ. Καραϊσκάκη, ΚΤΕΛ) ή το τέρμα (Αφίξεις "Ελ. Βενιζέλος") των αεροδρομιακών αρνείται να πραγματοποιεί πώληση εισιτηρίων και παραπέμπει στα εκδοτήρια, όπως είναι και το πιο λογικό.
Τέλος για την αναφορά περί "παλιού ΠΑΣΟΚ, Ορθόδοξου" δεν περίμενα ποτέ ότι μία σύγκριση που χρησιμοποιείται εν είδει χαβαλέ στα social media (έγινε μέχρι και μαγαζί στο Γκάζι!) για να συγκρίνει τα όσα συνέβαιναν κάποτε και τα όσα συμβαίνουν τώρα, εδώ μέσα θα εκλαμβάνονταν τόσο σοβαρά. Δεν κατακρίνω κάποιον αν δεν τυγχάνει να είναι χρήστης των social media ή αν δεν έτυχε να το δει κάποια στιγμή κάπου γραμμένο, αλλά μην πριζωνόμαστε εδώ μέσα ακόμα και για το "και" που γράφει κάποιος.