10-08-2018, 04:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-08-2018, 04:59 PM από NightLine. Edited 1 time in total.)
(10-08-2018, 04:25 PM)meganium Έγραψε: Όσον αφορά τις πληροτητες του 310 ίσα ίσα που αν έχει πληροτητες θα ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει και ως μόνιμη η γραμμή (που κατά την δικιά μου γνώμη πρέπει να παραμείνει αλλά με εισιτήριο) και να δημιουργηθεί και γραμμή για Μαρκόπουλο Πόρτο Ράφτη. Δηλαδή η Ανάβυσσος και η Παλαιά Φώκαια ή η Αγία Σωτήρα είναι καλύτερες περιοχές ή με περισσότερους κατοίκους. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από την τσίχλα ότι ο ΟΑΣΑ είναι μόνο για το κέντρο της Αθήνας ας μην μένουμε στο 1900 ακόμα. Όσο επεκτεινονται τα ΜΣΤ θα πρέπει να επεκτείνεται και άλλο τόσο η ΟΣΥ αυτό είναι ηθικό, νόμιμο και υποχρέωση κατά την δικιά μου γνώμη.
Η αλήθεια είναι ότι μου φαίνονται κάπως εξτρίμ διαδρομές τύπου Ανάβυσσος - Παλαιά Φώκαια, μιας και είναι περιοχές που απέχουν πολύ από τον αστικό ιστό. Ή το άλλο με την Αγία Σωτήρα...εφ'όσον υποτίθεται ότι είναι διαδρομές ΚΤΕΛ. Δε τους τρώνε τη δουλειά από τα ΚΤΕΛ; Εντάξει το Ανάβυσσος - Παλαιά Φώκαια, αλλά το 861 δεν κάνει την ίδια ακριβώς διαδρομή με το Βίλια - Ερυθρές;
Τώρα μιας και είπες Μαρκόπουλο, έχω σκεφτεί κυκλική γραμμή που θα ξεκινάει από Προαστιακό Κορωπίου, θα διέρχεται μέσω κέντρου Κορωπίου, Μαρκοπούλου και Πόρτο Ράφτη και μετά θα γυρίζει πίσω στον Προαστιακό. Αλλά και πάλι, δεν συμφέρει τα ΚΤΕΛ κάτι τέτοιο.