10-08-2018, 02:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-08-2018, 02:18 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να βάλει κάποιος τόσους κανόνες ηθικής σε τόσο καθημερινά πράγματα! Όχι, δεν ακολουθώ και δε συμφωνώ!
Η λογική αυτή δεν οδηγεί πουθενά μιας και δεν γίνεται συνέχεια να σκέφτεσαι ότι κάποιος άλλος έχει περισσότερο ανάγκη να μπει στο λεωφορείο από σένα γιατί στο τέλος θα κλειστείς σπίτι σου για να μην ενοχλείς όσους εσύ φαντάζεσαι ότι ενοχλούνται! Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει πχ ότι οι ηλικιωμένοι θα έπρεπε να κάθονται σπίτι τους καθημερινές αφού δεν έχουν δουλειά για να μην πιάνουν χώρο αυτούς που πάνε στη δουλειά στο λεωφορείο! Άρα άμα εγώ θέλω ένα πρωί να πάω για βόλτα μήπως να κάτσω σπίτι μου για να μην ενοχλώ? Μήπως να μην παίρνω Β15 γιατί κι αυτό κυρίως φοιτητές μεταφέρει? Να περιμένω το διπλό χρόνο το μετρό μήπως ενοχλώ τους τουρίστες?
Η περίπτωση του 2015 είναι διαφορετική μιας και σαν απόφαση η δωρεάν συγκοινωνία είναι εντελώς λάθος από την βάση της! Δεν έχει σχέση με το 310 που έχει μία λογική από πίσω του.
Επίσης το 829 μιας και το ανέφερες δεν είναι πανεπιστημιακή γραμμή ούτε έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για τους φοιτητές όπως το 250 ή το 242! Γι' αυτό άλλωστε συνεχίζει να λειτουργεί ενώ έχουμε Θ2 και αν θες τη γνώμη μου έπρεπε να βγάζει ένα όχημα και Κυριακή!
Η έλλειψη ενημέρωσης για αλλαγές στη συγκοινωνία είναι μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΣΑ και το κόστος του ενημερώσεις μια ιστοσελίδα για λίγες αλλαγές δεν είναι τόσο υψηλό ώστε να χρειάζεσαι ''εποχές ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ'' για να γίνει! Οπότε το ότι δεν ενημερώνει για τίποτα ο ΟΑΣΑ δεν δικαιολογείται από τη κρίση και η μόνη εξήγηση είναι ότι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους όσο και να μην αρέσει αυτό να το ακούμε! Ούτε τα μπάνια του λαού το δικαιολογούνε...
Η λογική αυτή δεν οδηγεί πουθενά μιας και δεν γίνεται συνέχεια να σκέφτεσαι ότι κάποιος άλλος έχει περισσότερο ανάγκη να μπει στο λεωφορείο από σένα γιατί στο τέλος θα κλειστείς σπίτι σου για να μην ενοχλείς όσους εσύ φαντάζεσαι ότι ενοχλούνται! Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει πχ ότι οι ηλικιωμένοι θα έπρεπε να κάθονται σπίτι τους καθημερινές αφού δεν έχουν δουλειά για να μην πιάνουν χώρο αυτούς που πάνε στη δουλειά στο λεωφορείο! Άρα άμα εγώ θέλω ένα πρωί να πάω για βόλτα μήπως να κάτσω σπίτι μου για να μην ενοχλώ? Μήπως να μην παίρνω Β15 γιατί κι αυτό κυρίως φοιτητές μεταφέρει? Να περιμένω το διπλό χρόνο το μετρό μήπως ενοχλώ τους τουρίστες?
Η περίπτωση του 2015 είναι διαφορετική μιας και σαν απόφαση η δωρεάν συγκοινωνία είναι εντελώς λάθος από την βάση της! Δεν έχει σχέση με το 310 που έχει μία λογική από πίσω του.
Επίσης το 829 μιας και το ανέφερες δεν είναι πανεπιστημιακή γραμμή ούτε έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για τους φοιτητές όπως το 250 ή το 242! Γι' αυτό άλλωστε συνεχίζει να λειτουργεί ενώ έχουμε Θ2 και αν θες τη γνώμη μου έπρεπε να βγάζει ένα όχημα και Κυριακή!
Η έλλειψη ενημέρωσης για αλλαγές στη συγκοινωνία είναι μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΣΑ και το κόστος του ενημερώσεις μια ιστοσελίδα για λίγες αλλαγές δεν είναι τόσο υψηλό ώστε να χρειάζεσαι ''εποχές ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ'' για να γίνει! Οπότε το ότι δεν ενημερώνει για τίποτα ο ΟΑΣΑ δεν δικαιολογείται από τη κρίση και η μόνη εξήγηση είναι ότι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους όσο και να μην αρέσει αυτό να το ακούμε! Ούτε τα μπάνια του λαού το δικαιολογούνε...