10-08-2018, 11:05 AM
Είναι νόμιμο να επιβιβαστείς σ' ένα σχολικό δρομολόγιο. Πουθενά δεν αναφέρει ο ΟΑΣΑ ότι ισχύουν περιορισμοί σε αυτές τις γραμμές. Είναι ηθικό να χρησιμοποιείς ένα δρομολόγιο που έχει προβλεφθεί στο πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση των μαθητών;
Είναι νόμιμο να θέλεις να βγάλεις προσωποποιημένη κάρτα από το εκδοτήριο των ΟΣΥ στην Όθωνος (Σύνταγμα). Σίγουρα θα συναντήσεις πολύ μικρότερη ουρά από αυτό μέσα στον σταθμό του Μετρό ή σε άλλα σημεία της Αθήνας. Είναι ηθικό να καθυστερείς τουρίστες που μπορεί να έχουν προγραμματίσει να αναχωρήσουν με συγκεκριμένο δρομολόγιο του Χ95 για να προλάβουν την πτήση τους;
Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στις γραμμές που εξυπηρετούν τα πανεπιστήμια (242, 250, Ε90, 829), που έφερε σαν παράδειγμα και ο NightLine. Είναι ηθικό Οκτώβρη μήνα, 9:00 το πρωί που ο άλλος θέλει να προλάβει το εργαστήριο να βλέπεις τον κάθε έναν που θα εξυπηρετούνταν και με το 224 να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης για να τελειώσει την πρωινή βολτίτσα του;
Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στα δρομολόγια του Μετρό που συνεχίζουν προς Αεροδρόμιο. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε επιβάτες που ταξιδεύουν ή κάποια άλλη οδηγία. Είναι ηθικό να βλέπεις κόσμο με βαλίτσες να ψάχνει απελπισμένος κάποια θύρα του συρμού που μπορεί να έχει μείνει ένα σημείο για να χωρέσει, να βλέπεις από την οθόνη ότι σε 1-2' έρχεται ο επόμενος συρμός, αλλά εσύ να μην κουνιέσαι ούτε εκατοστό; Άλλωστε, δεν παθαίνει και κάτι ο τουρίστας. Απλά θα περιμένει 30' για το επόμενο δρομολόγιο, αφού ούτε και με τον Προαστιακό υπάρχει ικανοποιητική ανταπόκριση (Μετρό από Πλακεντίας κάθε XX:24 - XX:54 / Προαστιακός από Πλακεντίας κάθε XX:30 - XX:50).
Και πάμε τώρα στο θέμα μας! Είναι καθ' όλα νόμιμο να επιβιβαστεί κάποιος στο 310. Ποτέ το Υπ. Υποδομών που ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της γραμμής δεν ανέφερε ότι θα υφίσταται κάποιος περιορισμός, απλά ελεύθερη μετακίνηση για τους πληγέντες. Θα είναι ηθικό αν ξαφνικά μετά τον Δεκαπενταύγουστο αρχίσουν "άσχετοι" να παίρνουν τα λεωφορεία και ξαφνικά αντί για τάση προς αραίωση των δρομολογίων, εμφανιστούν ασυνήθιστα υψηλές πληρότητες που δε θα δικαιολογούνται κιόλας; Θα έχουμε δηλαδή "επανάληψη" ημερών του 2015 που μαζί με τον "βασιλικό" (οι Έλληνες πολίτες που είχαν υποστεί τους περιορισμούς στις συναλλαγές λόγω capital controls) ποτίζονταν και οι "γλάστρες" (οι τουρίστες απολάμβαναν εκείνες τις μέρες δωρεάν μετακίνηση με όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ, συμπλεριλαμβανομένων και των μετακινήσεων από/προς το Αεροδρόμιο).
Στα υπόλοιπα, για να χαλαρώσουμε και λίγο, το 1999 η χώρα ζούσε σε μέρες παλιού ΠΑΣΟΚ, του Ορθόδοξου! Τότε ο ΟΑΣΑ λειτουργούσε. Τώρα, εδώ και 18 ημέρες στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν έχει αναρτηθεί ΚΑΜΙΑ καινούρια ενημέρωση. Σαν ξαφνικά να μην υπάρχουν μεταβολές στο συγκοινωνιακό έργο. Κι ας έχει γίνει εκτροπή της συγκοινωνίας του Χαλανδρίου από τη λ. Κηφισίας (η Εθν. Αντιστάσεως έχει κλείσει λόγω των έργων). Και ας λειτουργούν τα εκδοτήρια ακόμα και στο Μετρό "ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε προσωπικό". Κι ας άλλαξαν εν μία νυκτί οι αφετηρίες-στάσεις στην Εθνική Άμυνα. Κι ας έχουμε κάθε μέρα συγκοινωνιακές μεταβολές για τις οποίες οι τυχεροί που διαβάζουν τα νέα στην εφαρμογή ή περιμένουν σε στάση με τηλεματική ενημερώνονται και οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους! Το "μαγαζί" έχει βάλει λουκέτο. Πήγαν διακοπούλες.
Είναι νόμιμο να θέλεις να βγάλεις προσωποποιημένη κάρτα από το εκδοτήριο των ΟΣΥ στην Όθωνος (Σύνταγμα). Σίγουρα θα συναντήσεις πολύ μικρότερη ουρά από αυτό μέσα στον σταθμό του Μετρό ή σε άλλα σημεία της Αθήνας. Είναι ηθικό να καθυστερείς τουρίστες που μπορεί να έχουν προγραμματίσει να αναχωρήσουν με συγκεκριμένο δρομολόγιο του Χ95 για να προλάβουν την πτήση τους;
Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στις γραμμές που εξυπηρετούν τα πανεπιστήμια (242, 250, Ε90, 829), που έφερε σαν παράδειγμα και ο NightLine. Είναι ηθικό Οκτώβρη μήνα, 9:00 το πρωί που ο άλλος θέλει να προλάβει το εργαστήριο να βλέπεις τον κάθε έναν που θα εξυπηρετούνταν και με το 224 να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης για να τελειώσει την πρωινή βολτίτσα του;
Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στα δρομολόγια του Μετρό που συνεχίζουν προς Αεροδρόμιο. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε επιβάτες που ταξιδεύουν ή κάποια άλλη οδηγία. Είναι ηθικό να βλέπεις κόσμο με βαλίτσες να ψάχνει απελπισμένος κάποια θύρα του συρμού που μπορεί να έχει μείνει ένα σημείο για να χωρέσει, να βλέπεις από την οθόνη ότι σε 1-2' έρχεται ο επόμενος συρμός, αλλά εσύ να μην κουνιέσαι ούτε εκατοστό; Άλλωστε, δεν παθαίνει και κάτι ο τουρίστας. Απλά θα περιμένει 30' για το επόμενο δρομολόγιο, αφού ούτε και με τον Προαστιακό υπάρχει ικανοποιητική ανταπόκριση (Μετρό από Πλακεντίας κάθε XX:24 - XX:54 / Προαστιακός από Πλακεντίας κάθε XX:30 - XX:50).
Και πάμε τώρα στο θέμα μας! Είναι καθ' όλα νόμιμο να επιβιβαστεί κάποιος στο 310. Ποτέ το Υπ. Υποδομών που ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της γραμμής δεν ανέφερε ότι θα υφίσταται κάποιος περιορισμός, απλά ελεύθερη μετακίνηση για τους πληγέντες. Θα είναι ηθικό αν ξαφνικά μετά τον Δεκαπενταύγουστο αρχίσουν "άσχετοι" να παίρνουν τα λεωφορεία και ξαφνικά αντί για τάση προς αραίωση των δρομολογίων, εμφανιστούν ασυνήθιστα υψηλές πληρότητες που δε θα δικαιολογούνται κιόλας; Θα έχουμε δηλαδή "επανάληψη" ημερών του 2015 που μαζί με τον "βασιλικό" (οι Έλληνες πολίτες που είχαν υποστεί τους περιορισμούς στις συναλλαγές λόγω capital controls) ποτίζονταν και οι "γλάστρες" (οι τουρίστες απολάμβαναν εκείνες τις μέρες δωρεάν μετακίνηση με όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ, συμπλεριλαμβανομένων και των μετακινήσεων από/προς το Αεροδρόμιο).
Στα υπόλοιπα, για να χαλαρώσουμε και λίγο, το 1999 η χώρα ζούσε σε μέρες παλιού ΠΑΣΟΚ, του Ορθόδοξου! Τότε ο ΟΑΣΑ λειτουργούσε. Τώρα, εδώ και 18 ημέρες στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν έχει αναρτηθεί ΚΑΜΙΑ καινούρια ενημέρωση. Σαν ξαφνικά να μην υπάρχουν μεταβολές στο συγκοινωνιακό έργο. Κι ας έχει γίνει εκτροπή της συγκοινωνίας του Χαλανδρίου από τη λ. Κηφισίας (η Εθν. Αντιστάσεως έχει κλείσει λόγω των έργων). Και ας λειτουργούν τα εκδοτήρια ακόμα και στο Μετρό "ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε προσωπικό". Κι ας άλλαξαν εν μία νυκτί οι αφετηρίες-στάσεις στην Εθνική Άμυνα. Κι ας έχουμε κάθε μέρα συγκοινωνιακές μεταβολές για τις οποίες οι τυχεροί που διαβάζουν τα νέα στην εφαρμογή ή περιμένουν σε στάση με τηλεματική ενημερώνονται και οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους! Το "μαγαζί" έχει βάλει λουκέτο. Πήγαν διακοπούλες.