09-08-2018, 05:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-08-2018, 05:29 PM από mercedes elbo.)
(09-08-2018, 03:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που να πρέπει να ανακοινώσει ο ΟΑΣΑ. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να έχει βγάλει ανακοίνωση για τα δρομολόγια προς και από τα προσφυγικά hotspots, τα ειδικά δρομολόγια που πραγματοποιούνται για οργανωμένες μετακινήσεις οπαδών ή ακόμα και τα όποια δρομολόγια έγιναν τη νύχτα της καταστροφής στο Μάτι για την απομάκρυνση εγκλωβισμένων από την περιοχή.
Αν δε με απατάει η μνήμη μου, έχω διαβάσει σε ρεπορτάζ εφημερίδων ότι και τις ημέρες μετά τον σεισμό του 1999 είχαν γίνει παρόμοιες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις στην περιοχή του Μενιδίου για την εξυπηρέτηση των τότε πληγέντων. Όπως και τότε, έτσι και τώρα νομίζω ότι απλά μιλάμε για μία έκτακτη κατάσταση.
ΥΓ: Όταν κάποιος υπουργός στο παρελθόν είχε πει "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό", λίγα 24ωρα αργότερα είδε την πόρτα της εξόδου από την Κυβερνηση. 10 χρόνια αργότερα θεωρούμε ότι εφόσον είναι "νόμιμο" να επιβιβαστεί κάποιος σε μία λεωφορειακή γραμμή ειδικού σκοπού για να κάνει βολτίτσες και τουρισμό, είναι και "ηθικό" να το κάνει; Και ασχολούμαστε και με το κατά πόσο συχνή είναι; Εκτός αν η "ηθική" έχει εφαρμογή μόνο στους πολιτευόμενους.
Τα δρομολόγια προς τα hot spots παλιότερα γινόταν όποτε προέκυπτε ανάγκη μεταφοράς προσφύγων και όχι προγραμματισμένα. Οι οργανωμένες μεταφορές οπαδών είναι μια ειδική περίπτωση όπου ουσιαστικά γίνεται ενοικίαση λεωφορείων με τους οδηγούς τους.. Στην πράξη σε όλες (σχεδόν) τις παραπάνω περιπτώσεις η δρομολόγηση έβγαινε με αποσπάσεις από τις "κανονικές" γραμμές ή υπερωρίες οδηγών που είχε τελειώσει η βαρδιά τους...
Το 310 με εξαίρεση τη δωρεάν μετακίνηση πρόκειται για κανονική γραμμή από λειτουργικής άποψεως με κανονικές προγραμματισμένες βάρδιες, συγκεκριμένα δρομολόγια κλπ. που λειτουργεί ολόκληρη την εβδομάδα.
Ανακοινωση θα επρεπε να βγαλει σαν εταιρική κοινωνική ευθύνη των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ εφόσον πρόκειται για "βοήθημα" προς τις πυρόπληκτες περιοχές. Διαφήμιση άλλωστε είναι για τις εταιρίες.. Προφανώς βέβαια η απόφαση λειτουργίας της γραμμής δεν πάρθηκε από τον ΟΑΣΑ αλλά από το Υπουργείο..
Για το 1999 σωστά θυμάσαι και τότε είχαν βγει κανονικά ανακοινώσεις..
https://web.archive.org/web/199911272117...news20.htm
Τέλος δεν μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το ανήθικο του θέματος ή πώς αυτό μπορεί να συνδεθεί με τη νόμιμη φοροαποφυγή... Μια περιοχή για να μπορέσει να ανακάμψει πρέπει να έχει κόσμο ο οποίος θα κινείται, ψωνίζει κλπ. Στις περιοχές που επλήγησαν και διέρχεται το 310 υπάρχουν ακόμα μαγαζιά τα οποία για να επιβιώσουν χρειάζονται κόσμο... Αυτή τη στιγμή με το 310 δίνεται η δυνατότητα σε πολλούς να επισκεφτούν αυτές τις περιοχές (αντί για άλλους προορισμούς) εντελώς δωρεάν και να ξαναδώσουν ζωή και φυσικά έσοδα στους επιχειρηματίες και κατοίκους των περιοχών αυτών... Όσο για τη συχνότητα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι επιθυμητή η όσο το δυνατόν αύξησή της με τους ίδιους πόρους.. Προφανώς από τον ΟΑΣΑ δόθηκε σχετικά μεγάλος χρόνος διαδρομής (και ορθώς) καθότι πρόκεται για μια νέα περιοχή που δεν έχει ξαναδοκιμαστεί κάποια τακτική γραμμή και δεν είναι ότι καλύτερο να γίνεται μπάχαλο με λεωφορεία εκτός προγράμματος...
(09-08-2018, 05:14 PM)ecoj Έγραψε: Και εννοείται ότι το πιθανότερο είναι η γραμμή να επιβλήθηκε στον ΟΑΣΑ! Εδώ είχαν επιβληθεί γραμμές τύπου 165! Τώρα η κυβέρνηση κάνει κοινωνική πολιτική αφού πέθανε πόσος κόσμος. Βλέπεις στην Ελλάδα μετράει περισσότερο η επικοινωνιακή διαχείριση μιας τραγωδίας ώστε να μειωθεί το πολιτικό κόστος για το εκάστοτε κόμμα που κυβερνάει και όσους έχει διορίσει σε κρίσιμες θέσεις που δεν είσαι θέση να κάνουν ούτε τα βασικά παρά η διαχείρισης της κατάστασης ώστε να μην γίνει τραγωδία!
Ακριβώς! Συμφωνώ απόλυτα.