Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#15
Από έγγραφο της ΟΣΥ που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο φαίνεται πως οι οδηγοί πήραν εντολή από αύριο να επιβιβάζουν από την πρώτη πόρτα και 2-3" μετά να ξεκινούν αποβίβαση. Καμία υποχρέωση για έλεγχο κομίστρου, ούτε καν για έλεγχο της κονσόλας του οδηγού για το οι εισερχόμενοι επικυρώνουν εισιτήριο. Καμία εντολή για απομάκρυνση επιβάτη που εισέρχεται χωρίς εισιτήριο. Μοιάζει με δοκιμαστική εφαρμογή, χωρίς κάπως να διασφαλίζεται κάπως η επιτυχία αυτού του μέτρου.

Απορίας άξιο γιατί Υπουργείο και ΟΑΣΑ δεν εκμεταλλεύτηκαν τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας του ΟΑΕΔ ή ακόμα και τη δυνατότητα προκήρυξης θέσεων με ΣΟΧ μέσω ΑΣΕΠ για να φέρουν προσωπικό για τον έλεγχο κομίστρου, αφού κόπτονται για τη "διασφάλιση των εσόδων" και τη "βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών".
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από marios.ilioupoli - 01-07-2018, 08:08 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 39.669 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)